کد خبر : 1247562 | 30 خرداد 1394 ساعت 13:58 | 29.4K بازدید | 7 دیدگاه

استقلال پولش را ندارد

عنایتی: با مربی خارجی مخالفم

کاپیتان فصل گذشته آبی‌پوشان تهران که یکی از با سابقه های فوتبال و بخصوص استقلال نیز هست، بابت شرایط حال حاضر تیمش ابزار نگرانی می‌ کند.

عنایتی: با مربی خارجی مخالفم
به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در این رابطه گفت: متاسفانه تکلیف هیچ چیز مشخص نیست و ما نگران هستیم، فکرمان مشغول است. امیدوارم هر چه سریع تر یک اتفاق خوب بیافتد.

او در مورد ماندنی شدن علی منصوریان که یکی از گزینه های مربیگری استقلال بود در نفت‌تهران ادامه داد: به هر حال من فکر می‌ کنم این تیم نفت‌تهران بود که با آمدن علی منصوریان به استقلال مخالفت کرد وگرنه خود علی آقا دوست داشت به استقلال بیاید اما باید نفت‌تهران هم در نظر گرفت تیمی که جزو 8 تیم برتر آسیا بالا رفت و شرایط خوبی دارد و قطعا ماندن منصوریان می‌ تواند به این تیم بیش از پیش کمک کند.

هنگامی که از عنایتی سوال شد با توجه به اینکه قلعه‌نویی در دو سال اخیر موفق به کسب نتایج خوبی در استقلال نشد آیا بازگشت این مربی و هدایت آبی‌پوشان تهران توسط او می‌ تواند در این مقطع نکته مثبتی باشد یا خیر پاسخ داد: برای موفق نشدن خیلی عوامل وجود دارد، به هر حال قلعه‌نویی مربی کارنامه داری است. او می‌ تواند با یک برنامه ریزی جامع و کامل به جنگ لیگ برود چون زمانی هم باقی نمانده و به نظر من در بین گزینه هایی که مسوولین باشگاه اسم بردند، قلعه‌نویی می‌ تواند بهتر باشد.

این بازیکن که قبلا نیز در صحبت هایش اعلام کرده بود موافق آمدن گزینه خارجی به استقلال نیست در این باره افزود: من از اول هم گفتم با مربی خارجی موافق نیستم به خاطر اینکه اگر ما بخواهیم یک مربی خارجی درجه یک بیاوریم باید به طبع آن هزینه فوق العاده ای نیز بکنیم که انجام چنین هزینه ای برای استقلال امکان پذیر نیست. امیدوارم ظرف یکی، دو روز آینده همه چیز مشخص شود تا من هم تکلیف خودم را بدانم.

دیدگاه‌ها