کد خبر : 1247514 | 30 خرداد 1394 ساعت 09:55 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

بارتومئو: همیشه از نیمار حمایت میکنیم

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق باشگاه بارسلونا، معتقد است هیچ یک از دادگاه های مربوط به انتقال نیمار به سرانجامی نخواهد رسید و تاکید کرد که کاملا از این ستاره برزیلی حمایت خواهد کرد.

بارتومئو: همیشه از نیمار حمایت میکنیم
به گزارش "ورزش سه"، بارتومئو که برای حضور در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، از مقام خود استعفا داده، این هفته با یک شکایت جدید در مورد انتقال نیمار مواجه شده؛ شکایتی که توسط کمپانی DIS، یکی از مالکان نیمار در زمان حضور او در سانتوس، صورت گرفت.
در این شکایت، علاوه بر ساندرو روسل وبارتومئو، از نیمار وپدرش هم شکایت شده است؛ اولین شکایتی که در آن، از خود این بازیکن هم نام برده شده است.
بارتومئو به خبرنگاران گفت:" نیمار در شرایط نادعادلانه ای قرار گرفته است. ما همچنان از او دفاع می کنیم زیرا او همیشه کار درست را انجام داده است. من همیشه گفته ام که اولین پرونده نیمار بدون نتیجه به پایان رسید. اکنون پرونده دیگری گشوده شده است.
مهمترین مسئله این است که نیمار برای بارسا بازی می کند و برای سال ها هم اینجا خواهد ماند."
بارتومئو همچنین در مورد تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن پل پوگبا، گفت:" من در حال حاضر در تصمیم گیری های باشگاه نیستم. نمی دانم هیئت مدیره در مورد این انتقال چه تصمیمی می گیرد اما مطمئنم در این زمینه کار می شود. با این حال، نمی توانم بگویم که 80 میلیون یورو برای او خیلی زیاد است یا نه.
انتخابات؟ نمی دانم ما شانس اصلی پیروزی هستیم یا نه اما هواداران راضی هستند و این فقط به خاطر سه گانه نیست. این قهرمان ها شجاعت ما را افزایش داد. فکر می کنیم در این 5 سال، ما در این باشگاه پیشرفت زیادی داشتیم. خوان لاپورتا؟ کاندیداهای زیادی حضور دارند و من در مورد یکی ازآنها صحبت نمی کنم."

دیدگاه‌ها