کد خبر : 1247273 | 28 خرداد 1394 ساعت 17:17 | 71.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

منصرف شدن رئال مادرید از خرید ویدال

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی یوونتوس، مدت هاست که مورد علاقه رئال مادرید قرار دارد.

منصرف شدن رئال مادرید از خرید ویدال
به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته این بازیکن نزدیک تر از همیشه برای پیوستن به رئال مادرید قرار داشت اما این انتقال عملی نشد و او ترجیح داد یک فصل دیگر نیز در یوونتوس بماند. در رئال مادرید نسبت به ارزش ها و کیفیت فنی ویدال هیچ تردیدی وجود ندارد اما مشکل اصلی، در زندگی خصوصی و حارج از زمین فوتبال این بازیکن است که از تعادل و بالانس لازم برخودار نیست. مساله ای که عامل اصلی عدم انتقال این بازیکن به رئال تا به امروز بوده است.

او در نقل و انتقالات تابستانی امسال نیز یکی از گزینه های مورد علاقه رئال بود اما به ادعای مارکا، پس از حادثه روز گذشته و تصادف در حالت مستی این بازیکن که باعث بروز حاشیه ها و جنجال های فراوانی شد، رئالی ها ازخرید او منصرف شده اند.

ویدال روز گذشته در حال رانندگی با فراری قرمز رنگش و در حالی که همسرش نیز در ماشین حضور داشت، به علت مصرف بیش از اندازه نوشیدنی های الکلی، کنترل ماشین را از دست داد و باعث به خطر افتادن جان خود و همسرش شد. او و همسرش از این حادثه جان سالم به در بردند اما روز تلخی را برای خود و ملت شیلی رقم زد. مربی تیم ملی شیلی با وجود این اتفاق، تصمیم به حفط او در تیم ملی گرفت تا همچنان بتواند یاریگر تیم کشورش در کوپا آمریکا باشد.

دیدگاه‌ها