کد خبر : 1247266 | 28 خرداد 1394 ساعت 16:33 | 25.7K بازدید | 6 دیدگاه

هر وقت تکلیف سربازی ام مشخص شود تصمیم میگیرم

رحمانی: کنار گذاشتن ابن قاسم درست نبود

بختیار رحمانی از شرایط فولاد و تغییرات در این تیم حرف می زند ودر نهایت بحث به تیم ملی و شرایط فردی خودش می کشد.

رحمانی: کنار گذاشتن ابن قاسم درست نبود
به گزارش "ورزش سه" رحمانی که یکی از بازیکنان موثر فولاد بود نتوانست لیگ چهاردهم را کنار این تیم باشد اما همیشه نگران تیمی که آن را خانه خود می داند بوده درست همانند الان.

کنار گذاشتن ابن قاسم درست نبود
جا دارد از آقای ابن قاسم برای تمام سال هایی که کنار هم بودیم تشکر کنم او به من در در تمام زمینه ها کمک کرد چند سالی که کاپیتان بودم مرا راهنمایی می کرد ودوست داشت همیشه کمکم کند من کاپیتان جوانی بودم و دوست داشتم از همه یاد بگیرم. در مورد کنار گذاشته شدنش هم باید بگویم که تصمیم هیئت مدیره بوده ولی فکر نمی کنم کار درستی باشد برای آقای ابن قاسم آرزوی سلامتی می کنم.

اتفاق تازه ای نیفتاده
من خودم خیلی ناراحتم چیزی که هست این است که همه حرف می زنند ولی اتفاق تاره ای نیفتاده و این خیلی ناراحت کننده است باز هم خدا را شکر که حداقل در این وضعیت اسکوچیچ ماند و می خواهد به کارش ادامه دهد، باید بخاطر مردمی که در این چند ساله به استادیوم کشاندیم تیم را جمع و جور کنند و فولاد دوباره سرحال شود و سرپا بایستند تا آن مردمی که به سمت فولاد آمدند و عاشق این تیم هستند را نگه داریم.

بد بودن دهکردی را کسی باور ندارد
در مورد استعفای اقای دهکردی باید بگویم که کارنامه او مشخص است و هیچ کس نمی تواند حرفی در اینباره بزند اگر بگویند بد بوده که هیچ کس چنین جرفی را باور نمی کند چون کارنامه اش مشخص است او خوب کار کرد و داشت به فولاد کمک می کرد آقای دهکردی همیشه دنبال نتیجه گرفتن بود و برای رسیدن به این هدف تمام سعیش را می کرد من به عنوان کاپیتان فصل گذشته از طرف تمام بچه ها از او تشکر می کنم انشاالله همیشه سالم و سلامت باشد به آقای اژدری،مدیر عامل جدید هم خوش آمد می گویم.

هر بازیکنی دوست دارد در فولاد بازی کند
اسکوچیچ برگشته و قطعا بازیکنانی را برای جذب کردن مد نظر دارد حالا یا از قبل یا از الان که می خواهد کارش را شروع کند هرکسی دوست دارد در فولاد بازی کند، انشاالله هرچه زودتر و تا چند روز آینده با بازیکنانی که باشگاه و اسکوچیچ می خواهند صحبت کنند همه چیز در این بین بستگی به خود باشگاه داد.

عجله ای ندارم
یک ماهی هست به لطف فدراسیون و مسوولان و شخص کی روش که اینجا بود و پزشکان تیم ملی اینجا و در تهران هستم و خدا را شکر هیچ مشکلی ندارم و برای تصمیم گرفتن برای فصل آینده عجله ای ندارم. اول باید تکلیف سر بازی ام مشخص شود بعد یک تصمیم درست خواهم گرفت.

تساوی مقابل ترکمنستان ده سال یکبار اتفاق می افتد
نتیجه ای که تیم ملی مقابل ترکمنستان گرفت ناراحت کنده بود البته باید این را هم در نظر گرفت که چند بازیکن غیبت داشتند از این جور اتفاقات در فوتبال پیش می آید آندو گفته بود اینجور نتایج هر ده سال یکبار رقم می خورد و من هم حرفش را قبول دارم اگر ما هزار بار دیگر هم با ترکمنستان بازی کنیم هیچ وقت مساوی یا باخت رقم نمی خورد انشاالله بچه ها در ادامه بتوانند خواسته های کی روش را بر آورده کنند.

خواسته های کی روش را بر آورده خواهم کرد
بازگشت دوباره ام به تیم ملی بستگی به عملکرد خودم دارد همینجا قول می دهم تمام توانم را برای برآورده کردن خواسته های کی روش بگذارم و در پست خودم بهترین باشم و بتوانم به تیم ملی برگردم.

امسال اطرافیانم را خوشحال می کنم
خدا را شکر الان از هر جنبه آماده هستم، جا دارد اینجا ازتمام کسانی که به فکرم بودند به خصوص خانواده ام و برادرانم که امسال خیلی به خاطرم عذاب کشیدند تشکر کنم و امیدوارم بتوانم با عملکردم در سال جدید همه آن ها را خوشحال کنم.

دیدگاه‌ها