کد خبر : 1247152 | 27 خرداد 1394 ساعت 18:29 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با بیلد

ماتیوس: شواینی باید به منچستریونایتد برود

لوتار ماتیوس، اسطوره بایرن و فوتبال آلمان، به باستین شواین اشتایگر توصیه کرد که بایرن را به مقصد منچستریونایتد ترک کند.

ماتیوس: شواینی باید به منچستریونایتد برود
به گزارش "ورزش سه"، وضعیت شواین اشتایگر در بایرن مونیخ مبهم به نظر می رسد و مشخص نیست که او فصل بعد هم در این تیم ماندنی خواهد شد یا خیر. مصدومیت ها، فصل گذشته باعث شدند تا او تنها  28 بازی در همه رقابت ها برای بایرن انجام دهد(15بازی در بوندسلیگا) و شایعات از علاقه منچستریونایتد برای جذب او حکایت دارند.

لوتار ماتیوس در همین رابطه به بیلد گفت:" می توانم بفهمم که شواین اشتایگر از وضعیت آینده خود در بایرن مطمئن نیست. او گفته است که دوست دارد تا سال 2018 در بالاترین سطح فوتبال بازی کند اما به عقیده من، در بایرن امکان چنین چیزی برای او میسر نیست. گواردیولا با تصمیماتش در یک سال گذشته نشان داده است که به شواینی اعتقاد چندانی ندارد و آلونسو را به او ترجیح می دهد.

شکی نیست که شواینی یک هافبک باهوش است و همه توانایی های لازم برای رهبری خط میانی یک تیم را دارد اما برای این کار، تاکتیک تیم باید بر اساس او اتخاذ شود. او باید نقشی همانند پیرلو در یوونتوس را داشته باشد. در یووه، ویدال و پوگبا در کنار پیرلو بازی می کنند و برای او و تیمشان، 90 دقیقه می جنگند.

اگر شواینی بخواهد به لیگ آمریکا برود، یک سال مانده به یورو 2016، خودش و تیم ملی آلمان ضرر خواهند دید. اگر اخبار رسیده در مورد علاقه منچستریونایتد درست باشند، توصیه من این است که به این پیشنهاد خوب فکر کرده و منچستر را به عنوان باشگاه بعدی خود انتخاب کند."

دیدگاه‌ها