کد خبر : 1247151 | 27 خرداد 1394 ساعت 18:21 | 32.5K بازدید | 1 دیدگاه

استقبال شهروندان تهرانی از والیبالیست های آمریکا؛

احترام و کری در دیدار اول

ملی پوشان والیبال آمریکا که برای بازدید از برج میلاد صبح امروز به این مکان رفته بوده اند با استقبال و احترام حاضرین رو به رو شده اند که تمام این صمیمیت ها با کری خوانی هم همراه بود.

احترام و کری در دیدار اول
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال آمریکا ساعاتی از روز چهارشنبه را به تهران گردی گذراند و در اولین قدم به برج میلاد رفته اند. جدا از تمام اتفاقاتی که در اخبار هم منتشر شد نکته اصلی این بازدید برخورد برج های آمریکایی و حاضرین در محوطه بود. مراجعین برج میلاد شناخت کاملی از بازیکنان نداشتند و از روی چهره آنها تشخیص می داده اند که این افراد خارجی هستند و زمانی که متوجه می شدند آنها بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا هستند احترام خاصی برای آنها قائل می شدند. این رابطه در ابتدا با احترام و خوش آمدگویی شروع و در پایان به کری برای بازی روز جمعه ختم می شد. والیبالیست های آمریکایی هم رفتار مردم برای شان جالب بود به صحبت با آنها می پرداختند. البته رییس فدراسیون والیبال آمریکا اعتقاد داشت این رفتار مردم نسبت به آنها بسیار محترمانه و جالب بوده است ولی از آنجایی که برج میلاد مقصد اول آنها برای تهران گردی به شمار می رفت او مطمئن بود در مکان های دیگر بیشتر جذب رفتار ایرانی ها خواهد شد.

در حاشیه این حضور بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا از نمایشگاه صنایع دستی ایرانی هم دیدن کرده اند که بسیاری از آنها از غرفه های این فروشگاه وسایلی را به یادگار خریداری کردند.

دیدگاه‌ها