کد خبر : 1247111 | 27 خرداد 1394 ساعت 15:55 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

سجادی اعضای هیات مدیره را انتخاب نکرده است

عابدینی: چه کسی خرج سرخابی‌ها را می‌دهد؟

مدیرعامل اسبق پرسپولیس ادعا می‌ کند که نصرالله سجادی هیچ نقشی در انتخاب اعضای هیات مدیره سرخابی ها نداشته است.

عابدینی: چه کسی خرج سرخابی‌ها را می‌دهد؟
عابدینی به "ورزش سه" گفت: وقتی اعضای هیات مدیره را دیدم یک سوال خیلی مهم برایم پیش آمد. اگر قرار بود که این افراد در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشته باشند، دیگر چه دلیلی داشت که این همه وقت تلف شود. اگر اعضای هیات مدیره را نگاه کنید، زادمهر، کاشانی و طاهری که در هیات مدیره قبلا حضور داشتند. آقای گرشاسبی هم که دم دست وزارت ورزش است و انتخابش کار سختی نیست. چرا این همه زمان تلف شد و هواداران اینقدر نگران بودند؟

او ادامه داد: من آقای سجادی و افکارش را به خوبی می‌ شناسم. یقین دارم که این نفرات را او انتخاب نکرده است. در این مساله شک نکنید چون افرادی که در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده اند، افرادی نیستند که مورد نظر آقای سجادی باشند.

مدیرعامل سابق پرسپولیس یک سوال مهم از وزارت ورزش دارد: سوال دیگر من این است که اگر قرار بود این افراد انتخاب شوند که دیگر نیازی به انتخاب آنها نبود. خود آقای نژادفلاح می‌ توانست همین کارها را انجام بدهد. این ها ابهاماتی است که برای ما وجود دارد و شاید بهتر باشد آقای سجادی در مورد آن توضیح بدهد.

عابدینی در پاسخ به این سوال که چه کسی قرار است هزینه های استقلال و پرسپولیس را بپردازد هم گفت: برای خود من هم این مساله جای سوال دارد که چه کسی در این شرایط می‌ تواند هزینه های دو باشگاه را پرداخت کند تا سرخابی ها نمایش موفقی در فصل نقل و انتقالات داشته باشد.

او در پایان گفت: الان موقعیت حساسی است و قرار است استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات شرکت کنند به همین دلیل در شرایط فعلی ما سکوت می‌ کنیم و هر کاری که از دستمان بربیاید برای اعضای جدید انجام می‌ دهیم.

دیدگاه‌ها