کد خبر : 1246781 | 25 خرداد 1394 ساعت 18:45 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

روی ماکای در گفتگو با وبسایت گل

رفتن شواین اشتایگر به منچسترتعجب آور نیست

باستین شواین اشتایگر،هافبک بایرن، مدت هاست که مورد علاقه مدیران منچستریونایتد قرار دارد اما هر بار انتقال او به این باشگاه بنا بر دلایلی منتفی شده است.

رفتن شواین اشتایگر به منچسترتعجب آور نیست
به گزارش "ورزش سه"، شواینی 30 ساله، رابطه بسیار خوبی با لوئیس فان خال، مربی حال حاضر منچستریونایتد دارد. فان خال در فصل 2009-2010 و در شرایطی که شواینی در میانه میدان بایرن نمایش درخشانی داشت، موفق شد مونیخی ها را به قهرمانی دو گانه در آلمان برساند. این بازیکن فصل گذشته به دلیل مصدومیت، تنها در 15 بازی در ترکیب بایرن مونیخ قرار گرفت.

روی ماکای، ستاره هلندی سابق بایرن، در مصاحبه با وبسایت گل در مورد احتمال پیوستن شواین اشتایگر به منچستر یونایتد گفت:" باستین یک بازیکن فوق العاده خوب است. او بازیکن ثابت آلمان قهرمان جهان بود. اگر بازی او در فینال مقابل آرژانتین را به یاد داشته باشید، او دچار جراحات فراوانی در طول بازی شده بود اما به زمین مسابقه برگشت تا هم تیمی هایش را تنها نگذارد.
رابطه او با فان خال نیز بسیار خوب است و به همین خاطر اگر به منچستریونایتد بپیوندد شگفت زده نخواهم شد. البته امیدوارم او در بایرن بماند چرا که شواینی بازیکنی متعلق به بایرن است اما اگر تصمیمی دیگر گرفته و بخواهد به یونایتد برود، کسی نباید تعجب کند. دلیل این امر هم رابطه بسیار خوبش با فان خال خواهد بود."

دیدگاه‌ها