کد خبر : 1246755 | 25 خرداد 1394 ساعت 16:14 | 39K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

رائول: تاثیرگذاری رونالدو در رئال باورنکردنی است

رائول گونزالس معتقد است که رکوردهای رونالدو و زحماتی که او در 6 سال اخیر برای رئال کشیده غیرقابل وصف هستند.

رائول: تاثیرگذاری رونالدو در رئال باورنکردنی است
به گزارش "ورزش سه"، رائول که در مصاحبه ای مفصل با مارکا شرکت کرده بود، در تمجید از کریستیانو رونالدو گفت:" این روزها همه رونالدو و مسی را باهم مقایسه می کنند. هر دو به اعتقاد من در سطحی متفاوت از تاریخ فوتبال جای خواهند گرفت. کارهایی که رونالدو در این 6 سال برای رئال انجام داده باورنکردنی و غیرقابل توصیف هستند.
او بطور متوسط هر فصل 50 گل به ثمر می رساند؛ در حالیکه وقتی من برای رئال بازی می کردم، بطور متوسط و به زحمت شاید 20 گل می زدم (می خندد) البته هیچگاه برای من در رئال، رکوردشکنی مهم نبود و همواره دوست داشتم به تیم کمک کنم تا به موفقیت دست یابد.
شک ندارم که رونالدو فصل بعد و در اندک زمانی، رکورد گلزنی من را شکسته و خود بهترین گلزن تاریخ رئال خواهد شد. آرزوی من این است که او سالها در رئال بماند و با گلزنی ها خود، تیم را به افتخارات بیشتری برساند.تاثیری که او تا همینجا روی رئال گذشته را نمی توان وصف کرد."

رائول در بخشی دیگر از مصاحبه خود گفت که از آمریکا نیز تمام بازی های رئال را تعقیب می کند :" تنها مشکل من در اختلاف زمانی بین دو کشور است. البته این مساله یک حسن هم دارد. اغلب بازی های رئال در ساعت 2 یا 3 نیمه شب به وقت آمریکا برگزار می شود و زمانی است که کار دیگری برای انجام دادن ندارم و درگیر تمرینات هم نیستم. از همین حالا منتظر فصل بعد هستم و دوست دارم رئال بار دیگر به جاده قهرمانی برگردد."

دیدگاه‌ها