کد خبر : 1246341 | 23 خرداد 1394 ساعت 18:02 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسماعیلی‌فر: قرارداد من با ذوب‌آهن 3ساله است

هافبک ذوب‌آهن اصفهان خبر از شرایط خوب این تیم می‌ دهد و می‌ گوید به زودی تمریناتشان استارت می‌ خورد.

اسماعیلی‌فر: قرارداد من با ذوب‌آهن 3ساله است
به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیل فر در مورد شرایط ذوب‌آهن گفت: دو هفته است تمرینات تعطیل شده، از چهارشنبه بیست و هفتم دوباره کارمان را استارت می‌زنیم.

او در مورد اینکه تنها دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن سروسامان گرفته اند و بقیه باشگاه ها بلاتکلیف هستند ادامه داد: خیلی خوشحالم که در اصفهان زندگی می‌ کنم و خیلی بیشتر از این خوشحالم که در تیمی که قهرمان جام‌حذفی شد توپ می‌ زنم. برنامه های مفصل مدیریت باشگاه در این موقع از سال خیلی به تیم ما کمک می‌ کند. الان هم آقا یحیی رفته است تا شرایط کمپی که قرار است در آن تمرین کنیم با ببیند. از همین اول می‌ خواهیم کارمان را با برنامه شروع کنیم. امیدوارم هر چه به صلاح باشگاه است اتفاق بیافتد و اگر قرار است بازیکنی به ذوب‌آهن اضافه شود، موفق باشد.

این بازیکن که این فصل را هم در ذوب‌آهن بازی می‌ کند در این باره ادامه داد: قرارداد من با ذوب‌آهن سه ساله است که دو سال دیگر از آن باقی مانده است.

بازیکن سبزپوشان اصفهان در مورد هدفشان برای فصل آینده نظرش را اینگونه بیان کرد: هدف گذاری را باید باشگاه انجام بدهد و ما باید برنامه را عملی کنیم. باید ببینیم تصمیم گیری باشگاه و کادرفنی چیست اما هر طور شده سال آینده نیز سهمیه آسیا را بگیریم و قهرمان لیگ نیز بشویم. امیدوارم هر چه که باشگاه گفت را اجرا کنیم.

اسماعیلی فر در مورد باشکوه به اتمام رساندن لیگ چهاردهم با قهرمانی در جام‌حذفی گفت: خدا را شکر با قهرمانی در جام‌حذفی و کسب سهمیه عاقبت بخیر شدیم. اگر در جام‌حذفی قهرمان نمی‌ شدیم، سهمیه را به صورت کامل دریافت نمی‌ کردیم. از آن طرف چند سالی بود که ذوب‌آهن قهرمان نشده بود بنابراین 2 جانبه خوشحال شدیم.

هافبک ذوب‌آهن در مورد اینکه با توجه به عملکرد خوبش در چند بازی ای که به میدان رفت از فصل آینده می‌ تواند در ترکیب ثابت قرار بگیرد یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: من به عملکردم در فصل قبل نگاه نمی‌ کنیم و برای فصل جدید تلاشم را بیشتر می‌ کنم. مهم نیست چه کسی بازی می‌ کند چون اگر قسمت باشد که بازی کنم تمام وجودم را برای ذوب‌آهن می‌ گذارم. مسلما هر کسی دوست دارد در ترکیب ثابت حضور داشته باشد. من هم جزو آنها هستم ولی به نظر کادرفنی احترام می‌ گذارم.

دیدگاه‌ها