کد خبر : 1245892 | 21 خرداد 1394 ساعت 14:28 | 49.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نشستی خبری

واکنش دل بوسکه به موج اعتراضی علیه پیکه

جرارد پیکه به دلیل اظهارنظر کنایه امیزش علیه رئال مادرید، به هدف اعتراضات هواداران رئال و تیم ملی اسپانیا تبدیل شده است.

واکنش دل بوسکه به موج اعتراضی علیه پیکه
به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا امشب در ورزشگاه رینو شهر لئون و در دیداری دوستانه به مصاف کاستاریکا خواهد رفت. یکی از سوژه های داغ رسانه ای در چند روز اخیر، واکنش اعتراضی هواداران رئال مادرید و نیز تیم ملی اسپانیا به جرارد پیکه در محل تمرینات تیم ملی اسپانیاست.

پیکه در دو روز اخیر بارها مورد اعتراض و انتقاد هواداران قرار گرفته است. ویسنته دل بوسکه در نشست خبری خود در پاسخ به این سوال که این هو شدن پیکه، در بازی مقابل کاستاریکا هم تکرار خواهد شد یا خیر گفت:" سوت زدن ها خیلی زیاد نبود ولی بازتاب این مساله در رسانه ها خیلی اغراق آمیز بوده؛ مساله ای که اصلا خوشایند من نیست.فکر می کنم هو شدن یک بازیکن ملی، هو شدن کل تیم اسپانیاست.
در تیم ملی بازیکنانی حضور دارند که بیش از 70 بازی ملی حتی در بدترین شرایط را تجربه کرده اند .پیکه همواره رفتاری مناسب و شایسته در تیم ملی داشته است. ترجیح می دهم به این مساله فکر نکنم. 8 روز است که تمریناتمان را شروع کرده ایم و عملکرد بازیکنان فوق العاده عالی بوده است."

دیدگاه‌ها