کد خبر : 1245673 | 20 خرداد 1394 ساعت 12:10 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری: نمی‌ دانیم دقیقا باید چکار کنیم

هافبک فولادخوزستان اعتقاد دارد این باشگاه شرایط پیشرفت را همیشه برایش فراهم کرده است. به خاطر همین است که فولاد همیشه در اولویت هایش قرار دارد.

انصاری: نمی‌ دانیم دقیقا باید چکار کنیم
به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری بازیکن جوان فولادخوزستان که از مسوولین باشگاه تقاضا دارد هر تصمیمی که بخواهد بگیرد، زودتر آن را عملی کنند در اینباره گفت: متاسفانه فولاد هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌ برد. امیدوارم هر تصمیمی که می‌ خواهند بگیرند، زودتر عملی اش کنند. در حال حاضر بیشترین ضربه را باشگاه ما می‌ خورد و دود این قضیه در چشم هواداران فولاد که این تیم تنها دلخوشی شان است می‌ رود. حق مردم خوزستان است که فولاد را روپا و سرحال ببینند. حالا نمی‌ دانم قرار است چه اتفاقی بیافتد، خیلی ها هستند که دلخوشی شان این تیم است امیدوارم به خاطر آنها هم که شده زودتر به وضعیت باشگاه فولاد رسیدگی شود.

انصاری در مورد اینکه هنوز تصمیمی برای فصل بعدش نگرفته ادامه داد: راستش فعلا تکلیف مشخص نیست، منتظرم تا همه چیز درست شود و بعد تصمیم نهایی را بگیرم. خودمان هم نمی‌ دانیم که دقیقا باید چکار کنیم ولی چیزی که واضح است این است که اولویت من فولاد است. از باشگاه فولاد تماس گرفته اند اما من صبر می‌ کنم تا تکلیف مدیرعامل مشخص شود. من هم مثل بقیه بازیکنان پیشنهادهایی از تیم های دیگر دارم اما در این مقطع تنها صبر می‌ کنم.

هافبک سرخپوشان اهواز که به آرامش فوتبالی اش بیش از هر چیز دیگری توجه دارد در این باره نظرش را اینگونه بیان کرد: شرایط باشگاه فولاد همیشه ایده آل بوده و باشگاهی بوده که آرامش داشته است. قطعا من به دنبال آرامشم، ویژگی ای که همیشه فولاد داشته. پیشرفت فوتبالی ام برای من مهم است دوست دارم همانند قبل آرامش داشته باشم و سپس یک تصمیم درست و حسابی بگیرم. من همین الانش هم می‌ گویم، فولاد یک تیم دوست داشتنی است و مردم خوزستان آنقدر دوست داشتنی هستند که این قضیه جذابیت باشگاه فولاد را دو چندان کرده است، من خودم را متعلق به باشگاه فولاد می‌دانم اما متاسفانه الان شرایط به نوعی است که هیچ چیزی در این تیم سر جای خودش نیست. اما با همه این ها پیشرفتم را مدیون فولاد هستم و هدفم در آینده این است که به جاهای خیلی بالاتر از این برسم. به شخصه فولاد کمکم کرده و یک تشکر ویژه از هواداران می‌ کنم. آنها کاری کردند که من در اهواز احساس راحتی کنم.

او در همین باره ادامه داد: شرایط به نوعی است که دوست داریم پیشرفت کنیم و کاری کنیم که به آینده مان ضربه نخورد چه بهتر که پیشرفت من در باشگاه فولاد باشد زیرا به این قضیه افتخار می‌ کنم. فولاد با هوادارانش همیشه راه پیشرفت را هموار کرده نه تنها من بلکه همه بازیکنان قطعا به فکر این هستند که آینده ای بهتر داشته باشند.

انصاری در مورد اوضاع مالی باشگاه فولاد افزود: ما باشگاهی داریم که همیشه در دادن پرداختی ها دیر و زود داشته اما سوخت و سوز نداشته و همیشه پول های بازیکنان را تمام و کمال داده و همیشه از بابت مشکلی نیست.

بازیکن جوان فولادخوزستان در مورد فصل نقل و انتقالات و اینکه فولاد باید چند بازیکن اضافه کند گفت: با توجه به شرایط تیم کادرفنی می‌ تواند بهترین تصمیم را بگیرد، خب قطعا ما چند بازیکن نیاز داریم. در حال حاضر مهمترین روزهای فصل یعنی نقل و انتقالات را سپری می‌ کنیم. انشاالله که مثل سال های اخیر یک تیم خوب و مستحکم ببندیم.

وی در پایان در مورد کیفیت بالای تیم فولاد در لیگ چهاردهم افزود: داشتن بهترین خط دفاعی، بهترین خط حمله نیم فصل دوم، رکورددار بودن کلین شیت توسط گلرمان نشان دهنده این است که ما یک تیم با کیفیت داشتیم و به خاطر بدشانسی نتوانستیم از این کیفیت بالا استفاده کنیم و سهمیه بگیریم ولی در کل فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

دیدگاه‌ها