کد خبر : 1245490 | 19 خرداد 1394 ساعت 12:24 | 10.6K بازدید | 13 دیدگاه

گزینه مدیریت فولاد: بی‌رویه خرج کردن هنر نیست

مدیرعامل فولادنوین و یکی از نامزدهای مدیریت فولاد خوزستان می گوید با گزینه هایی برای مدیریت این تیم صحبت شده است که وی نیز یکی از آنهاست.

گزینه مدیریت فولاد: بی‌رویه خرج کردن هنر نیست
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا اژدری زاده در رابطه با آخرین وضعیت تیم فولادنوین و شانس شهرداری اهواز و تیم استقلال اهواز گفت: با خریداران مختلف جلسه هایی داشتیم، البته تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه شرکت فولاد است، هم شهرداری و هم استقلال اهواز از جمله این خریداران هستند، البته استقلالی ها سهمیه می خواهند بخرند، احتمالا در این هفته در این مورد تصمیم گیری خواهد شد. البته طبیعی است که با توجه به جلسات بیشتر با شهرداری، آنها کمی جلوتر از خریداران دیگر باشند. بهرحال همه دوست دارند گروهی این امتیاز را به دست بگیرند که بتوانند از پس کار بربیایند و تیم را با موفقیت در لیگ نگه دارند تا سهمیه استان حفظ شود.

وی در رابطه با صحبت هایی مبنی بر مدیرعاملی تیم فولاد خوزستان گفت: اول باید این را بگویم که سازمان بسیار ناراحت است که گروهی حرفه ای مدیران کارکشته تیم فولاد استعفا دادند، بهرحال آنها سال ها با این تیم کار کرده بودند و به افتخارات زیادی دست پیدا کرده بودند. اما برای مدیرعاملی این باشگاه بهرحال گزینه هایی مطرح هستند و با آنها صحبت شده و برنامه هایشان خواسته شده و من هم یکی از این گزینه ها هستم. هنوز چیزی در این رابطه مشخص نیست.

مدیرعامل تیم فولاد نوین در رابطه پیشنهاد ده میلیاردی وی برای اداره فولاد خوزستان گفت: اصلا این مطلب صحت ندارد و من اینچنین پیشنهادی را ندادم، من خوب می دانم که هر تیمی چه خرج هایی دارد، از طرفی لیگ برتر هم لیگ سختی است و نمی توان تیم ضعیفی را روانه مسابقات کرد. من تاکنون حرف از 10 میلیارد تومان نزدم اما معتقدم به هر قیمتی هم نباید فوتبال بازی کرد، بی رویه خرج کردن اصلا هنر نیست، خیلی از باشگاه ها با همین هزینه های بی سر و ته اکنون به بلاتکلیفی رسیدند.

اژدری زاده ادامه داد: ما در فولادنوین سال اول را با جوان ها استارت زدیم و بهرحال یک مدل از مدیریت هزینه ها داشتیم که در این چند سال آن را جا انداختیم، البته اصلا اجباری نیست که یک سیستم را در جایی دیگر پیاده کرد اما وقتی برنامه ای جواب می دهد می توان یک درصدی از آن را عملیاتی کرد. بهرحال باید ببینیم چه اتفاقاتی می افتد تا بتوانیم درباره آن صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها