کد خبر : 1245488 | 19 خرداد 1394 ساعت 12:19 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

کرمی: مسوولیت نتیجه فوتبال با من است

سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان ایران گفت: از بازیکنان لیگ برتری که در تمرینات شرکت نکردند استفاده نکرده و نخواهیم کرد و به نام ها توجه نکردم و بر اصول و قواعد در انتخاب بازیکنان استوار خواهم بود.

کرمی: مسوولیت نتیجه فوتبال با من است
به گزارش "ورزش سه"، فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار "ورزش سه" گفت: فقط ٢٠ روز تا بازی اول با ژاپن فرصت داریم و امیدوارم از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببریم.

کرمی در ادامه اضافه کرد: از بازیکنان لیگ برتری که در تمرینات شرکت نکردند استفاده نکرده و نخواهیم کرد و به نام ها توجه نکردم و بر اصول و قواعد در انتخاب بازیکنان استوار خواهم بود. مسوولیت این انتخاب ها و عدم اعزام لحظه آخری بازیکنان نامدار و نتایج بر عهده من است و با قدرت به کار خود ادامه خواهم داد. امیدوارم با این جوانان گمنام در یونیورسیاد کره جنوبی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بالا ببریم.

کرمی همچنین در مورد بازی با برزیل گفت: در هر صورت فقط ١٦ تیم برتر جهان در مسابقات شرکت می‌کنند و با توجه به چهار گروهی بودن مسابقات به یکی از تیمهای قدرتمند جهان برخورد می‌کردیم، در هر صورت برزیل در هر رده ها قدرتمند است ولی تمام تلاش خود را میکنیم تا نتیجه قابل قبولی بگیریم.

دیدگاه‌ها