کد خبر : 1245213 | 17 خرداد 1394 ساعت 19:41 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد مدعی اصلی قهرمانی لیگ پانزدهم خواهد بود

بختیاری‌زاده: اسکوچیچ تنها به فولاد فکر می‌کند

مربی باسابقه فولاد که نزدیک به 17 سال در کنار این تیم بوده مدعی است که اسکوچیچ به محض بازگشت به ایران در تمرینات فولاد حاضر خواهد شد و او به قراردادش با این تیم متعهد است.

بختیاری‌زاده: اسکوچیچ تنها به فولاد فکر می‌کند
به گزارش "ورزش سه"، کوروش بختیاری‌زاده درباره اتفاقات رخ داده در فولاد که باعث شده اعضای هیات مدیره این تیم از سمت خود استعفا دهند گفت: من به عنوان دستیار آقای اسکوچیچ و قدیمی ترین عضو فولاد که نزدیک به 16 سال در این تیم سابقه دارم با حسی شدید به این باشگاه که مثل خانواده‌ام است می‌خواهم بگویم آقای دهکردی و آقای صیاد نژاد سال‌ها تلاش کردند و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد چنین تصمیمی گرفت. کارخانه فولاد طی سالیان گذشته همیشه پشتیبان این تیم بوده و مطمئنا در آینده هم همینطور خواهد بود.

وی ادامه داد: نمی دانم چه اتفاقی در باشگاه رخ داده و من هم مثل همه این خبر را شنیده ام و در جایگاهی نیستم درباره آن حرف بزنم.

وی در مورد ادامه همکاری دراگان اسکوچیچ در فولاد با توجه به شرایط جدید نیز گفت: سال خوبی را در فصل گذشته به همراه اسکوچیچ و فولاد پشت سر گذاشتیم. درست است که اتفاقات بدی را نیز پشت سر گذاشتیم اما اتفاق خوب این بود که مربی‌ای به فوتبال کشورمان آمد که سطح فنی خوبی را داشت و کلاس یک فوتبال اروپا را با خود به همراه داشت و به همین خاطر در یکی دو ماه گذشته که ایشان پیشنهادات خوبی از تیم‌های دیگر داشت. تلاش زیادی به عنوان یک دوست و همکار از ایشان داشتم که بخاطر منافع فولاد در این تیم بماند و با لطف اسکوچیچ با باشگاه قراردادی دو ساله منعقد کرد.

وی ادامه داد: ایشان وقتی قول و قراری بگذارد تا پای جان می‌ماند و اگر برگردد فقط به فولاد فکر خواهد کرد. سال آینده امیدوارم در کنار ایشان فولادی قوی و منسجم در لیگ خواهیم داشت.

بختیاری‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود اسکوچیچ از استقلال نیز پیشنهاد دارد نیز گفت: اسکوچیچ تنها از استقلال پیشنهاد نداشت و من به عنوان فردی که نزدیک به او بودم بارها مشاهده کردم تیم‌های داخلی دیگر و حتی تیم‌های از حوزه خلیج فارس و قطر و امارات نیز به او پیشنهاد داده‌اند. اما او مطمئنا پای قرارداد خود با فولاد باقی خواهد ماند و به محض بازگشت به ایران تمرینات این تیم را پیگیری خواهد کرد.

بختیاری‌زاده در ادامه نیز در پاسخ به این سوال که آیا فولاد در فصل آینده نیز دچار مشکل نخواهد شد و کارخانه فولاد از این تیم حمایت خواهد کرد یا خیر گفت: باشگاه فولاد جدا از کارخانه نیست و یک ایده از این کارخانه است و من در جایگاهی نیستم که بگویم چرا این اتفاقات رخ داد و این تصمیم با تدبیر مدیریت کارخانه اتفاق افتاده است. اما مطمئنا آنها مثل چند سال گذشته حامی باشگاه خواهند ماند و تیمی خوب و محکم خواهیم بست و مدعی قهرمانی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها