کد خبر : 1245057 | 17 خرداد 1394 ساعت 07:00 | 32.2K بازدید | 7 دیدگاه

صعود موقتی والیبال ایران

با کسب یک امتیاز مقابل لهستان ایران یک پله در گروهش صعود کرد اما این رده در حالی برای ایران شده است که روسیه تیم سقوط کرده یک بازی کمتر از کشورمان دارد.

صعود موقتی والیبال ایران
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی در 2 ست بازی مقابل لهستان توانست یک امتیاز کسب کند تا بالاتر از روسیه هم امتیاز در رده سوم بایستد. البته روسیه هنوز یک بازی کمتر از ایران دارد و باید امروز رو در روی آمریکا قرار بگیرد و تمام تلاش خود را می کند تا اختلاف را با صدر جدول کمتر کند.

اختلاف به وجود آمده بین ابتدا و انتهای جدول زیاد شد و ایران دلخوش به بازی های خانگی مانده است. بازی هایی که می تواند برای ایران 18 امتیاز داشته باشد اما پیروزی 3 بر صفر مقابل هر یک از این رقبا آسان نیست. هنوز امیدها برای صعود زنده است اما ایران باید هفته آینده به طور قطع در روسیه به پیروزی برسد چرا که آمریکا و لهستان در سویی دیگر با هم بازی دارند و روند رو به رشد یکی از این دو متوقف خواهد شد و این بهترین فرصت برای نزدیک شدن به صدر جدول است.

در حال حاضر لهستان با 4 بازی 10 امتیاز دارد و آمریکا با یک بازی کمتر 9 امتیاز دارد. ایران و روسیه هم با یک امتیاز در رده های سوم و چهارم جا گرفتند که این جایگاه برای ایران موقتی است.

دیدگاه‌ها