کد خبر : 1242916 | 05 خرداد 1394 ساعت 15:25 | 118.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لو پاریزین

انتقال قرضی و یکساله ژاوی به PSG

مالک قطری باشگاه پاری سن ژرمن، به دلیل ارتباطات خوبی که با مالکان باشگاه السد قطر دارد، پیشنهاد داده تا ژاوی هرناندز، یک سال بصورت قرضی به تیم پاریسی بپیوندد.

انتقال قرضی و یکساله ژاوی به PSG
به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که ژاوی در یک نشست خبری اعلام کرد که از بارسلونا جدا شده و به السد قطر خواهد رفت. او پیش قراردادی دو ساله با تیم قطری امضا کرده و قرار است با پایان یافتن دو بازی باقیمانده بارسا، همراه همسر، پدر، مادر، دو برادر و یک خواهر خود به دوحه برود.

با این حال امروز خبر عجیبی در روزنامه "لو پاریزین" که ارتباط بسیار نزدیکی با باشگاه پاری سن ژرمن دارد منتشر شد مبنی بر انتقال قرضی و یکساله ژاوی به تیم پاریسی. ادعایی که محقق شدنش با توجه به اظهارنظر ژاوی مبنی بر اینکه در اروپا پیراهن هیچ تیمی جز بارسلونا را به تن نخواهد کرد کمی دور از انتظار است اما از آنجا که در فوتبال چیزی غیرممکن نیست و نمونه این مساله را در مورد فرانک لمپارد شاهد بودیم، ممکن است ژاوی فصل بعد سر از PSG در بیاورد.

لازم به ذکر است که لمپارد فصل گذشته با خداحافظی از چلسی، به تیم نیویورک سیتی پیوست اما چون مالک قطری باشگاه منچسترسیتی، مالکیت باشگاه نیویورک سیتی را نیز بر عهده دارد، لمپارد در چرخشی عجیب، یک سال بصورت قرضی به منچسترسیتی منتقل شد.

دیدگاه‌ها