کد خبر : 1240339 | 24 اردیبهشت 1394 ساعت 16:58 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

صبا یکی از بهترین ها بود

تارتار: داوری بیش از 10 امتیاز از صبا گرفت

مهدی تارتار سرمربی صبا که هفته پیش اعتراض شدیدی به داوری بازی با نفت تهران داشت پیش از شروع کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با فولاد از مجمموعه صبا تشکر کرد.

تارتار: داوری بیش از 10 امتیاز از صبا گرفت
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در خصوص بازی با فولاد در کنفرانس صحبت کرد:

می خواهیم جایگاه مان رابهتر کنیم
فولاد تیم خوبی است و حتی روی کاغذ برای گرفتن سهمیه آسیایی شانس دارد. ما هم می خواهیم بازی خوبی انجام . مسابقه مقابل فولاد مسابقه آسانی نیست و هنوز هم این تیم روی کاغذ می تواند سهمیه آسیا رابگیرد. شخصیت این تیم در طول زمان شکل گرفته است. با این حال هدف ما گرفتن هر سه امتیاز مسابقه است و می خواهیم جایگاه خود را در جدول با این سه امتیاز ارتقاء بخشیم.

تیم های ملی از برنامه لیگ استفاده کردند
او در ادامه افزود: لیگ ما امسال از لحاظ سنی پائین آمد و از نظر دوندگی خیلی خوب شده است. از نظر برنامه ریزی هم تیم خوبی بود و حداقل تیم های ملی مان از این برنامه ریزی راضی بودند. برنامه ریزی بهتر شد و همه راضی بودند. به خصوص تیم های ملی ما که از این برنامه استفاده کردند.

محروم نداریم
تارتار درباره غایبان تیمش برای این بازی گفت: ما بازیکن محروم نداریم اما برخی از بازیکنان را در طول هفته استراحت داده ایم و قربانی،کاظمیان وحق جو را در اختیار نداریم.البته ایوب کلانتری به تیم اضافه شده است. اجازه بدهید این بازی هم بگذرد و تمام تمرکزمان روی این بازی باشد تا بعد از مسابقه توضیح بیشتری در این رابطه بدهم.

صبا یکی از بهترین ها بود
به نظر من از نظر کیفیتی صبا یکی از بهترین ها در لیگ جاری بود و برای این صحبت سند دارم. ما در بازی با تراکتورسازی فقط به دلیل اشتباهات داوری شکست خوردیم و به گفته کارشناسان، نفت هم با اشتباه داوری ما را شکست داد وهمچنین سپاهان در برابر ما شکست خورد. به عقیده من صبا با تمام این مشکلات جزو تیم های باکیفیت بود. علاوه بر تیم های ذکر شده تیم فولاد و همچنین ذوب آهن در نیم فصل دوم از تیم های باکیفیت بودند.

اشتباهات داوری بیشتر از 10 امتیاز از صبا گرفتند
مشکلات زیادی مثل مشکل مالی و رفتن بازیکنان تاثیرگذار در خط حمله در تیم ما تاثیر گذاشت. اما اشتباهات داوری بیش از 10 امتیاز ما را از بین برد و اگر این اشتباهات تاثیر گذار نبود، ما می توانستیم برای کسب سهمیه امید داشته باشیم. من با آنالیزور تیمم صحبت کردم و می خواهیم فیلمی تهیه کنیم که در آن این صحنه ها بررسی شود که چرا این همه اشتباه در باره صبا رخ داده است.

مدیر سالمی داریم
من با کسی مشکل ندارم و مدیر ما هم مدیر سالمی است. فکر می کنم اصلی ترین دلیل آن این مساله بود که ما در میانه جدول بودیم و همین امر سبب می شد که درباره بازی ما حساسیتی وجود نداشته باشد. اما همین مسایل در کارنامه مربی ثبت می شود.

دیدگاه‌ها