کد خبر : 1240320 | 24 اردیبهشت 1394 ساعت 15:34 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیانی: هواداران تا آخرین لحظه حمایت کنند

سرگروه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: هواداران در بازی فردا /جمعه/ مقابل نفت تهران تا آخرین لحظه بازی ما را حمایت کنند.

کیانی: هواداران تا آخرین لحظه حمایت کنند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، مهدی کیانی افزود: این دیدار برای هر دو تیم به دلیل نزدیکی در جدول رده بندی و تاثیر در سرنوشت قهرمانی بسیار با اهمیت است و بدون تردید هر دو تیم برای پیروزی وارد زمین خواهند شد.

وی گفت: لازم است هواداران پرشور و متعصب تراکتورسازی از آغاز بازی تا سوت پایان، دست از حمایت و تشویق تیم محبوب خود برندارند تا بازیکنان با اعتماد به نفس بیشتر و بهتر به کار خود ادامه دهند و نتیجه دلخواه را رقم بزنند.

کیانی با بیان اینکه تمام بازیکنان تراکتورسازی به لحاظ روحی و روانی و فنی در آمادگی کامل به سر می برند، گفت: امسال تمام اعضای باشگاه نهایت تلاش خود را انجام می دهند تا با قهرمانی در لیگ برتر که آرزوی ما و میلیون ها هوادار عاشق است، دل آذربایجانی ها را شاد کنند.

وی تاکید کرد : تمام سعی و تلاش ما این است بعد از شش سال حضور مقتدرانه در لیگ برتر و کسب دو عنوان نایب قهرمانی و همچنین قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته، قهرمانی در لیگ برتر را به مردم آذربایجان هدیه کنیم.

دیدگاه‌ها