کد خبر : 1239885 | 22 اردیبهشت 1394 ساعت 14:22 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اکیپ

بکن بائر: بایرن به یک گل زودهنگام نیاز دارد

فرانس بکن بائر، اسطوره بایرن و فوتبال آلمان، چندان به موفقیت بایرن در بازی برگشت مقابل بارسلونا مطمئن نیست اما احتمال وقوع یک معجزه را هم رد نمی کند.

بکن بائر: بایرن به یک گل زودهنگام نیاز دارد
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت خود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، هفته گذشته در نوکمپ، 3-0 مغلوب بارسلونا شد تا امیدهایش برای رفتن به فینال به حداقل برسد.دیدار برگشت دو تیم امشب در ورزشگاه آلیانس آرنا برگزار خواهد شد.

قیصر فوتبال آلمان در رابطه با بازی حساس امشب به اکیپ گفت:" بازیکنان ما امشب حداکثر توانشان را در زمین خواهند گذاشت و تمام سعیشان را می کنند تا بارسا را تحت فشار بگذارند. بایرن به یک گل زودهنگام نیاز دارد. اگر این اتفاق بیفتد، جو ورزشگاه کاملا به نفع ما خواهد شد و هواداران، با شور بیشتری تیم را به جلو هدایت خواهند کرد.
با این حال نمی توانم منکر دشوار بودن ماموریتمان شوم.بارسلونا در بهترین فرم خودش قرار دارد و این را هفته گذشته همه دیدند. در بازی رفت اگر گل سوم را دریافت نمی کردیم، شانس بیشتری برای بازی برگشت داشتیم.
گل نیمار کشنده بود. حالا کار دشوار شده اما وقوع معجزه در فوتبال را پیش از این نیز شاهد بوده ایم. بارسلونا بدون مسی بدون شک تیم متفاوتی است. دو سال پیش که بارسا را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست دادیم، مسی در روزهای اوج خودش قرار نداشت."

دیدگاه‌ها