کد خبر : 1239875 | 22 اردیبهشت 1394 ساعت 14:28 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

با شرافت جلوی ذوب آهن بازی می کنیم

مرزبان: شاید بازیکنان آپارتمان بگیرند

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده اعتقاد دارد به خاطر تلاش هر دو تیم فولاد و ذوب آهن برای کسب سهمیه آسیایی باید مقابل سیزپوشان اصفهانی در مشهد با تمام توان بازی کنند.

مرزبان: شاید بازیکنان آپارتمان بگیرند
علیرضا مرزبان در آستانه بعد از تساوی برابر فولاد در اهواز و شرایط پدیده گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

از هواداران اهوازی تشکر می کنم

به جرات می توانم می گویم فوتبال با کلاس و تاکتیکی را بازی کردیم و شرایط طوری بود که در پایان بازی هواداران فولاد ما را تشویق کردند و به همین خاطر تلاش بی پایانی از هواداران اهوازی دارم. ما بازی فنی خوبی انجام دادیم و واقعا به این بازیکنان افتخار می کنم که در این گرما با کلاس بالا فوتبال بازی کردند. دو تیم سیستم دفاعی خوبی داشتند و گل زدن سخت بود. به نظر من هر دو تیم پدیده و فولاد لیاقت گرفتن یک امتیاز را داشتند.

به خاطر فولاد با تمام توان بازی می کنیم

بازی با ذوب آهن در هفته پایانی خیلی سخت است اما تمام بچه های تیم با هم متحد شده اند تا با شرافت بازی کنند. فولاد هنوز شانس دارد آسیایی شود و به همین خاطر ما با تمام توان برابر ذوب آهن بازی می کنیم تا هیچ حقی ضایع نشود.

شاید به بازیکنان آپارتمان بدهند

ما در این فصل نتوانستیم جوابی در حد لیاقت بازیکنان تیم به آنها بدهیم. این بازیکنان با شرافت بازی کردند اما هنوز نتوانستند حق و حقوق شان را بگیرند و در حالیکه فقط 4 روز تا پایان فصل فاصله داریم هنوز بازیکنان پول هایشان را نگرفتند. با صحبت هایی که با بازیکنان و مسوولان داشتیم قرار شد راهکارهایی برای حل این مشکلات داشته باشیم.قرار شده، امروز ساعت 7 بعد از ظهر بازیکنان به مجموعه پدیده بروند و شاید برای حل این مشکلات به بازیکنان آپارتمان یا ملک بدهند تا جبران شود اما هنوز این مساله قطعی نشده است. واقعا باید با گل به استقبال بازیکنان این تیم رفت چون با این مشکلات توانستند تیم را در لیگ حفظ کنند.

نمی توانم در پدیده بمانم

صد در صد روشن است که من فصل آینده در پدیده نمی مانم چون امکانات در حدی نیست که بتوانم اهداف سه ساله ام را پیاده کنم.در سال اول چون پدیده تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمده بود می خواستیم با 35 امتیاز تیم را حفظ کنیم که در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ بقای مان در لیگ قطعی شد. در سال دوم می خواستم با سازماندهی خوب تیم را برای گرفتن سهمیه آسیایی آماده کنم و برای سال سوم هم فقط قهرمانی می خواستم. اما موانعی است که اجازه نمی دهد کارمان را انجام دهیم و حتی در آلمان هم کار تشکیلاتی انجام می دادم. من این شانس را با توجه به مشکلات ندارم تا برای سال آینده مبارزه کنم و اگر بمانم زیر علامت سوال بزرگی قرار می گیرم.

دیدگاه‌ها