کد خبر : 1239777 | 22 اردیبهشت 1394 ساعت 00:34 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهم وایدن فلر در دورتموند

رومن وایدن فلر تا آخر فصل در هیچ‌یک از بازی‌های دورتموند درون دروازه نخواهد ایستاد.

وضعیت مبهم وایدن فلر در دورتموند
به گزارش "ورزش سه"، سنگربان 34 ساله و ملی‌پوش دورتموند که تا سال 2016 با این تیم قرارداد دارد، تا پایان فصل دیگر جایی در تفکرات یورگن کلوپ نخواهد داشت. حتی در بازی فینال جام حذفی مقابل ولفسبورگ، میچ لانگراک درون دروازه زردها خواهد ایستاد.
در دور رفت فصل جاری بوندسلیگا که دورتموند نتایج بسیار ضعیف و ناامیدکننده‌ای گرفت و حتی به قعر جدول سقوط کرد، یورگن کلوپ تصمیم گرفت در چهار بازی آخر وایدن‌فلر را نیمکت‌نشین کند. به نوشته "بیلد" این رویکرد قرار است اینک بار دیگر تکرار شود.
نکته قابل تأمل این است که در روزهای اخیر هیچ‌یک از این دو نفر حاضر به صحبت در مورد این موضوع با رسانه‌ها نشدند.
اخباری که از 24 آوریل درمورد وایدن‌فلر منتشر شده، بسیار عجیب است. این بازیکن در تمرین قبل از بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت در برخورد با یکی از هم‌بازی‌هایش دچار مصدومیت شد. یک روز بعد باشگاه دورتموند اعلام کرد این دروازه‌بان باید دو هفته استراحت کند. یک روز بعد از اعلام این خبر و در آستانه دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل بایرن مونیخ، یورگن کلوپ گفت:" رومن حالش خیلی بهتر شده و در نیمه‌نهایی کنار ما خواهد بود."
اما موقع سفر به مونیخ درحالیکه وایدن‌فلر با ساک ورزشی خودش را به اتوبوس دورتموند رساند، اجازه سفر پیدا نکرد و در آن بازی میچ لانگراک درون دروازه ایستاد.
اینک برای بازیکنی که سیزده سال جزو خانواده دورتموند بوده، ناامیدکننده است که در فینال جام حذفی هم او را پس بزنند؛ این روزها حتی اخباری مبنی بر جدایی وایدن‌فلر از دورتموند در تابستان آتی به گوش می‌رسد. آنچه مشخص است یورگن کلوپ دیگر او را نمی‌خواهد، اما هنوز موضع توماس توخل که قرار است از فصل آینده سکان هدایت زردپوشان وست‌فالن را در دست بگیرد، در مورد این بازیکن مشخص نیست.

دیدگاه‌ها