کد خبر : 1237470 | 10 اردیبهشت 1394 ساعت 20:25 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

قدرت هجومی استقلال بیشتر از قدرت دفاعی اش است

تارتار: دوست دارم در صبا بمانم

تیم صبا علی رغم این که نه می تواند در جدول رده بندی صعودی داشته باشد نه خطر سقوط تهدیدش می کند، با این حال بی تردید با تمام توان برابر استقلال به میدان می رود تا بتواند 3 امتیاز بازی خانگی را بدست بیاورد.

تارتار: دوست دارم در صبا بمانم
به گزارش "ورزش سه"، صحبت های مهدی تارتار، سرمربی صبا در کنفرانس خبری پیش از بازی را در زیر بخوانید:

استقلال به نیاز به 3 امتیاز بازی دارد
با توجه به این که استقلال برای کسب سهمیه آسیایی هنوز شانس دارد برای 3 امتیاز به زمین می آید اما می دانیم برابر آنها چطور بازی کنیم و مطمئن باشید تلاش می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. استقلال در عناصر تهاجمی بهتر از عناصر تدافعی است و ماهم تلاش می کنیم با یک بازی با برنامه عناصر تهاجمی آنها را از کار بیندازیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

قول به تیم های بالای جدولی
خدا را شکر که در 3 بازی باقی مانده با تیم های بالای جدولی بازی داریم چون انگیزه بازیکنان برای بازی با آنها زیاد است. ما قول می دهیم با تمام وجود برابر این تیم ها بازی کنیم همانطور که پیش از این قول داده بودیم که برابر تیم پایین جدولی خوب بازی کنیم. ما می خواهیم تاریخ سازی شویم  و برای مردم قم از جان مان مایه می گذاریم.

آقای لاریجانی قول داد مشکلات حل شود
جلسه خیلی خوبی داشتیم و جا دارد از آقای لاریجانی و استاندار محترم قم تشکر کنم که این ملاقات را ترتیب دادند. آقای لاریجانی قول داد که مشکلات تیم برای امسال و سال آینده حل شود. همچنین بازیکنان به زودی معوقات خود را دریافت می کنند.

دوست دارم در صبا بمانم
من تمام تمرکزم روی بازی های باقی مانده صبا است و از الان به تمدید قرارداد فکر نمی کنم. با این حال دوست دارم در صبا بمانم و به مردم خوب قم خدمت کنم اما باید مشکلات حل شود و البته مدیران صبا هم تمایل به ادامه همکاری داشته باشند.

2 بازیکن را نداریم
ما برای بازی فردا جلال الدین علی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم وپیروز قربانی هم از فرم ایده آل خارج است و نمی توانیم از او استفاده کنیم.

کم کم به جوان ها میدان می دهیم
ما داریم کم کم به جوان ها میدان می دهیم و بازیکنان خوبی هم داریم اما این بازیکنان هم باید به ما نشان بدهند شایستگی حضور در لیگ برتر را دارند. شرایط بازی ها حساس است و ما نمی توانیم کل تیم را جوان کنیم.

دیدگاه‌ها