کد خبر : 1237245 | 09 اردیبهشت 1394 ساعت 16:05 | 78.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوری‌حسینی: متقاضی استقلال بی‌دقتی کرد

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: فردی که متقاضی خرید استقلال بود بی‌دقتی کرد و فکر می‌کرد که نیازی به واریز پول نیست.

پوری‌حسینی: متقاضی استقلال بی‌دقتی کرد
علی اشرف پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره باز شدن پاکت‌های پیشنهادی برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: با وجود این که 2 نفر به موقع مبالغ واریزی را نداده بودند ما اصرار کردیم که این پاکت‌ها باز شود هر چند که خودشان گفتند اقدام به واریز نکرده‌اند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: یک نفر خریدار استقلال بود که قسمتی از مبلغ را واریز نکرده بود و به همین دلیل در این مزایده شکرت داده نشد اما راهکار این است که چون استقلال خریداری در این مزایده نداشته مزایده را برای استقلال تکرار کنیم یا این که هر راهکار دیگری را که هیات واگذاری پیش روی ما قرار می‌دهد انجام دهیم. برای استقلال مزایده یا تکرار می شود یا روش‌های دیگر را در پیش می‌گیریم.

پوری‌حسینی درباره وضعیت متقاضیان باشگاه پرسپولیس هم خاطر نشان کرد: برای پرسپولیس 3 پیشنهاد مطرح بود که یکی از پیشنهاد دهندگان برای آمدن به تهران دچار مشکل شد و حادثه‌ای برایش پیش آمد اما این فرد حتی مدارک فیش واریزی هم به همراه داشت اما پاکت او باز نشد و 2 پاکت دیگر هم برای پرسپولیس باز شد که یکی 298 میلیارد تومان و دیگری 296 میلیارد و 666 میلیون تومان بود البته در این باره اصرار دارند که ما نگوییم اما یکی از این دو پیشنهاد در ساعت مقرر به دست ما نرسیده بود و احتمال دارد که این پیشنهاد پیگیری نشود هرچند که اسم آن را نمی‌گوییم.

وی افزود: وضعیت پرسپولیس در هیات واگذاری بررسی خواهد شد چرا که سپرده واریزی با اما و اگر مواجه است و باید دید این فیش واریزی مورد قبول هست یا نه و نهایتا تا روز سه‌شنبه این مساله به طول خواهد انجامید هر چند که ما تاکید داریم هر 3 وزیر عضو هیات واگذاری در روز یکشنبه در این جلسه شرکت کنند و اگر این اتفاق نیفتاد نهایتاً در روز دوشنبه مورد بررسی قرار بگیرد. درباره استقلال هم باید بگویم تکرار یا عدم تکرار وضعیت فروش باشگاه استقلال هم مشخص خواهد شد و اگر هیات واگذاری اجازه دهد در یک فاصله کوتاه 10 روزه مزایده این باشگاه را تکرار می‌کنیم و این مساله تا نهایتا سه‌شنبه مشخص می‌شود.

پوری‌حسینی درباره این که چرا پاکت استقلالی‌ها خالی بود افزود: فرد خریدار فکر می‌کرد باید نقدی پول بدهد و نیازی به واریز پول نیست و بی‌دقتی کرده بود اما امیدوارم برای مزایده بعدی این فرد و سایرین وارد این رقابت شوند.

دیدگاه‌ها