کد خبر : 1237140 | 09 اردیبهشت 1394 ساعت 10:09 | 46.5K بازدید | 0 دیدگاه

شانس پرسپولیس از هفتم تا چهاردهم

چرا پرسپولیس باید پیکان را ببرد؟

پرسپولیس باید پیکان را ببرد تا خیالش بابت بقا در لیگ راحت شود.

چرا پرسپولیس باید پیکان را ببرد؟
به گزارش "ورزش سه"، اگر پرسپولیس به پیکان ببازد، آنها ممکن است سرنوشت خطرناکی پیدا کنند . این هفته پدیده، استقلال‌خوزستان، ملوان و گسترش از رقیبان پرسپولیس به مصاف حریف خود در خانه می‌ روند. البته این 4 تیم با مدعیان قهرمانی بازی دارند. حریف آنها به ترتیب تیم های نفت، سپاهان، فولاد و تراکتورسازی هستند که این مسئله شانس انتیاز گرفتن ته جدولی ها را کاهش می دهد اما پرسپولیس برای آسودگی خیال باید فاصله خود را با همه ته جدولی ها حداقل به 7 برساند تا قطعا پلی آفی نشود .

پرسپولیس در دوهفته آخر برابر گسترش فولاد در تبریز و استقلال بازی دارد و عدم نتیجه گیری مقابل پیکان باعث خواهده شد این تیم به بازی پلی آف نزدیک می‌ شود.

سرخپوشان در بدترین حالت با همین 30 امتیاز حال حاضر چهاردهم شده و به بازی پلی آف می‌ رود، اما بهترین حالت برای پرسپولیس چیست؟

*پرسپولیس با پیروزی برابر سایپا 32 امتیازی شده و سایپا 37 امتیازی می‌ شد. صبا هم 34 امتیاز دارد، پرسپولیس در صورتی که سایپا را می‌ برد شانس کسب عنوانی بالاتر از صبا و سایپا یعنی مکان هفتم جدول را داشت اما حالا موقعیت پرسپولیس برای کسب رتبه هفتم سخت است.

* پرسپولیس برای آنکه هفتم شود باید برابر پیکان و استقلال در تهران و گسترش فولاد در تبریز برنده شود تا 39 امتیازی شود. در این شرایط سایپا از بازی با راه‌آهن در تهران، استقلال‌خوزستان در کرج و سپاهان در اصفهان باید حداکثر 2 امتیاز بگیرد.سایپا در این حالت باید با راه‌آهن و آبی‌پوشان خوزستان مساوی کرده و برابر سپاهان بازنده باشد.اما در این حالت صبا هم نباید بیش از 5 امتیاز بگیرد. صبا در 3 هفته با استقلال در قم، نفت در تهران و فولاد در قم بازی دارد. پس اتمام لیگ در رده ای بالاتر از صبا به سختی برتری سرخ ها برابر سایپا نیست.

دیدگاه‌ها