کد خبر : 1232745 | 18 فروردين 1394 ساعت 13:14 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

هیات رئیسه: با کی‌روش ادامه می‌دهیم

کفاشیان مامور مذاکره با سرمربی پرتغالی

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال متفق القول روی ماندن کی روش نظر مثبت دارند و هیچ بحثی در مورد گزینه های دیگر نشد.

کفاشیان مامور مذاکره با سرمربی پرتغالی
به گزارش "ورزش سه"، محمود اسلامیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال، پس از جلسه امروز هیات رئیسه، در حضور خبرنگاران در رابطه تصمیمات گرفته شده راجع به ادامه حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران گفت: نظر هیات رئیسه ادامه همکاری با کی روش است.

اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال متفق القول روی ماندن کی روش نظر مثبت دارند و هیچ بحثی در مورد گزینه های دیگر نشد.

محمود اسلامیان نائب رئیس فدراسیون فوتبال، پس از جلسه امروز هیات رئیسه، در حضور خبرنگاران در رابطه تصمیمات گرفته شده راجع به ادامه حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران گفت: نظر هیات رئیسه ادامه همکاری با کی روش است. تاکنون از فددراسیون فوتبال هیچ اظهار نظر رسمی مبنی بر رفتن کی روش نشده است.

وی ادامه داد: هرچند نتیجه نگرفتیم اما از نظر فنی از کی روش راضی هستیم. ما به آقای کفاشیان اطمینان دادیم که می تواند با کی روش مبنی بر ادامه حضور وی مذاکره کند. در جلسه امروز نیز همه اعضا متفق القول روی ماندن وی نظر مثبت داشتند. به آقای کفاشیان هم اعلام کردیم صحبت های نهایی را با وی ادامه دهد که اگر موافق ماندن باشد، به کارش ادامه دهد.

وی در ادامه گفت: عملکرد دفاعی ما بسیار خوب و در حد استاندارد شده است، درست است در حمله و بازی هجومی مشکل داریم اما این موضوع نیز حل خواهد شد. در مجموع اگر آقای کی روش موافق ماندن باشد ما هیچ مشکلی نداریم و در جلسه امروز نیز هیچ بحثی در مورد گزینه های دیگر مربیگری تیم ملی فوتبال ایران صورت نگرفت.

دیدگاه‌ها