کد خبر : 1230679 | 03 فروردين 1394 ساعت 18:07 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز

بازتاب بازی ایران-شیلی در رسانه های شیلی

تیم های ایران و شیلی سه روز دیگر در کشور اتریش بازی دوستانه ای برگزار خواهند کرد.

بازتاب بازی ایران-شیلی در رسانه های شیلی
به گزارش "ورزش سه"، نشریه لاناسیون کشور شیلی، ضمن تهیه گزارشی از وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال کشورمان، با درج صحبت های آندرانیک تیموریان در مورد این بازی می نویسد :" در حالیکه در شیلی همه از بازی دوستانه مقابل برزیل (28 مارس،8 فروردین) صحبت می کنند، در ایران توجهات به بازی دوستانه این کشور با شیلی معطوف شده است.

آندرانیک تیموریان هافبک باشگاه استقلال تهران که سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس بین سال های 2006 تا 2010 را در کارنامه دارد، در مورد این دیدار به رادیو کوپراتیوا می گوید: شیلی یک تیم فوق العاده است که نه تنها در آمریکای لاتین که در کل دنیا تیم قدری به حساب می آید. امیدوارم که بازی خوبی را بین دو تیم شاهد باشیم. ویدال و سانچس دو بازیکن بزرگ و شناخته شده شیلی محسوب می شوند ولی ما با تیم شیلی بازی داریم نه فقط این دو بازیکن. همه بازیکنان شیلی خطرناک هستند. ما همیشه از اینگونه بازی ها استقبال می کنیم. در تیم ایران همه بازیکنان با یکدیگر متحد هستند.

در قسمت دیگری از این گزاش آمده است که سانپائولی، سرمربی شیلی به همراه دستیارش بکاسسه، در اتریش حضور دارند تا شرایط اقامت تیم را بررسی کنند. شیلی دو روز پس از مصاف با ایران، در انگلیس با برزیل روبرو خواهد شد."

دیدگاه‌ها