کد خبر : 1209103 | 22 اسفند 1393 ساعت 16:14 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور قهرمانی را می خواهد

کیانی: تونی دیگر نمی تواندمثل قبل شادی کند

مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی در بازی با راه آهن یک گل زیبا به ثمر رساند و در کنار زمین با تونی شادی کرد.

کیانی: تونی دیگر نمی تواندمثل قبل شادی کند
کیانی بعد از این برد در آستانه بازی حساس با الاهلی عربستان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد: بعد از گذشت حدود 15 دقیقه از بازی توانستیم تمرکزمان را حفظ کنیم و نتیجه عالی بدست بیاوریم. بچه های ما خیلی مسلط کار کردند البته راه آهن موقعیت داشت ولی ما خیلی خوب بودیم. اگر صحنه گل من را ببینید به این نتیجه می رسید که یک کار تیمی بود و در نهایت من تلاش همه را گل کردم و گلم را به هواداران و خانواده ام تقدیم می کنم. این برد به بازیکنان انگیزه زیادی داد و اگر بازی استقلال و نفت هم مساوی می شد که خیلی خوب بود. اما فوتبال همین است و باید در بازی های آینده امتیاز از دست ندهیم چون ما می توانیم امسال قهرمان شویم و فقط یک امتیاز فاصله داریم. بچه ها قهرمانی را می خواهند و تمام تلاش مان را می کنیم. حتی یک لحظه هم نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.

او در مورد اینکه در زمین راه آهن تعداد تماشاگران تبریزی بیشتر بود هم صحبت کرد: هواداران همیشه ما را شرمنده می کنند و در ورزشگاه راه آهن هم احساس غریبی نکردیم.مطمئن باشید برای خوشحالی هواداران به قهرمانی فکر می کنیم.

کیانی در خصوص بازی با الاهلی عربستان هم گفت: بازی خیلی سختی داریم و حریف هم در زمین خودش می خواهد برنده شود اما بچه های ما می خواهند بعد از دو سال از گروه مان صعود کنیم. فصل قبل نتوانستم با تیم به عربستان بروم اما این بار که قستم شده امیدوارم با برد به تبریز برگردم.

کاپیتان تراکتور اعتقاد دارد حامد لک به روزهای خوبش رسیده و گفت: واقعا حامد به اوج رسیده و در این چند بازی و بازی با راه آهن هم با جان و دل کار کرد.بچه های دیگر هم عالی بودند و باید به همین روند ادامه دهیم.خط دفاعی هم منسجم تر شده و امیدوارم میرهانی هاشمی هم بتواند خودش را به بازی ها برسد.

کاپیتان تراکتورسازی با اشاره به تقسیم شادی گلش با تونی اولیویرا صحبت های جالبی کرد: در این مدت فشار زیادی روی تونی اولیویرا بود. بعد از گل هم چند ثانیه با هم خوشحالی کردیم. تونی با وجود اینکه سنش نسبت به دو سال گذشته بالاتر رفته دیگر نمی تواند مثل قدیم خودش را به زمین بکوبد و خوشحالی کند اما هنوز هم حرکات جالبی با دست انجام می دهد.

دیدگاه‌ها