کد خبر : 1208038 | 17 اسفند 1393 ساعت 11:06 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار لطف دارد

کلانتری: دوست دارم در اهواز بازی کنم

هافبک صبای قم با کارت زردی که مقابل راه آهن دریافت کرد نمی‌تواند تیمش را هفته آینده در اهواز برابر استقلال خوزستان همراهی کند. او که فصل گذشته بازیکن فولاد بوده است در این فصل هیچوقت با صبا به اهواز نرفته است تا شایعاتی را مبنی بر عدم علاقه حضور مجددش در این شهر مطرح کند.

کلانتری: دوست دارم در اهواز بازی کنم
ایوب کلانتری پیرامون دلایل نرفتنش به اهواز در این فصل به "ورزش سه" گفت: اینطور نیست که نخواهم به این شهر بروم چون همیشه دوست داشتم مقابل تیم‌های خوزستانی حضور داشته باشم و خوب بازی کنم اما متاسفانه برای سومین بار این اتفاق رخ نداد.

وی اضافه کرد: دلیلی ندارد بخواهم با مصدومیت یا محرومیت همراه صبا در اهواز نباشم. آقای تارتار دیدند که داور اشتباه به من کارت داد و حتی ناظر داوری نیز اخطاری که گرفتم را درست ندانست.

کلانتری با اشاره به بازی صبا و راه آهن گفت: بازی سختی با راه آهن داشتیم چرا که آنها یک تیم ته جدولی بودند، انتحاری حمله می‌کردند و چیزی برای از دست دادن نداشتند ولی ما نیز به خوبی راه‌های نفوذ آنها را بستیم و توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

هافبک صبا امیدوار است تیمش بتواند به روزهای خوبی که داشت باز گردد: بازی‌های سختی پیش رو که همه آنها مدعی قهرمانی یا ته جدولی هستند و این کار ما را سخت می‌کند اما امیدوارم با کسب امتیاز از تمامی مسابقات به روندی که نیم فصل اول داشتیم برگردیم.

وی پیرامون تمجید تارتار از نحوه بازی‌اش برابر راه آهن عنوان کرد: آقای تارتار لطف دارند. وظیفه من خوب بازی کردن است و خوشحالم که توانستم در بهترین شرایط برای تیمم مثمر ثمر باشم.

کلانتری عقب افتادن بازی‌ها را به ضرر صبا می‌داند: تیم ما شرایط خوبی داشت و تمرینات با برنامه‌ای انجام می‌داد اما تغییر برنامه سازمان لیگ خیلی برای تیم ما خوب نبود چرا که صبا با بازیکنانی جدیدی که در نیم فصل اضافه شده بودند تازه شکل واقعی خود را گرفته بود.

هافبک صبا عنوان کرد: بازیکنان نیم فصل اول به خوبی یکدیگر را می‌شناختند اما تغییراتی که در نیم فصل انجام شد باعث شد تیم هماهنگ نباشد. خوشبختانه اکنون بازیکنان از طرز بازی هم آشنا شدند و مشکلی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: چند هفته به خاطر مسائل داوری و حاشیه‌ای نتوانستیم نتیجه بگیریم ولی خوشبختانه صبا روند خوبی طی می‌کند و امیدوارم بازیکنان هفته آینده بتوانند استقلال خوزستان را شکست دهند.

دیدگاه‌ها