کد خبر : 1195397 | 15 دی 1393 ساعت 16:10 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

رئال مادرید و بدترین نمایش فصل در مستایا

هواداران رئال بسیار امیدوار بودند تا رئال با تکیه بر مثلث هجومی مخوفش، بتواند والنسیا را نیز از پیش رو بردارد اما در عمل چنین نشد.

رئال مادرید و بدترین نمایش فصل در مستایا
به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ضعیف ترین نمایش فصل خود را در مستایا ارائه داد. در روزی که آمار پاس های سالم بازیکنان این تیم از همیشه پایین تر بود. رئال البته فرصت های گل مسلمی را توسط رونالدو، بیل و راموس از دست داد؛ با این وجود، در روزی که بازیکنان این تیم بی دقت تر از همیشه بودند، شکست تلخی را متحمل شد و روند 22 برد متوالی این تیم نیز متوقف شد.

تنها 78.8 درصد پاس بازیکنان رئال در بازی مقابل والنسیا صحیح بود که در مقایسه با آمار 86.1 درصد پاس صحیح بازیکنان این تیم در بازی های گذشته، آمار ناامید کننده ای است. مثلث بیل، بنزما و کریس رونالدو، چشم امید کارلو آنچلوتی برای پیروزی در هر مسابقه هستند اما این مثلث، آماری بسیار ضعیف در مقابل والنسیا داشت.

متوسط پاس های صحیح این سه بازیکن، 72.2 درصد بود. متوسط پاس های صحیح رونالدو: 69.1، بنزما: 72.7 و گرت بیل: 62.5 بود. می توان به نوعی گرت بیل را ضعیف ترین بازیکن رئال در مقابل والنسیا دانست. مهاجم ولزی، در شرایطی که بازی 1-1 مساوی بود، یک فرصت تک به تک عالی را نیز از دست داد.

برای مقایسه عملکرد والنسیا و رئال مادرید در بازی شب گذشته، کافی است به میزان دوندگی بازیکنان این دو تیم نگاهی بیندازیم. در حالی که والنسیایی ها 107 کیلومتر دویده بودند، آمار دوندگی بازیکنان رئال 98 کیلومتر بود. با این وجود، کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی تاکید داشت که بازیکنانش از لحاظ بدنی خسته نیستند. لازم به ذکر است که رئال، روز چهارشنبه، بازی دشواری مقابل اتلتیکو در کوپا دل ری پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها