کد خبر : 1192033 | 27 آذر 1393 ساعت 15:11 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با ال لارگرو

پرز(1): می گویند راموس عزیز کرده من است

در آستانه سال جدید میلادی و در شرایطی که رئال به کسب چهارمین جام خود در سال 2014 بسیار نزدیک شده است، فلورنتینو پرز به گفتگو با ال لارگرو نشست.

پرز(1): می گویند راموس عزیز کرده من است
به گزارش "ورزش سه"، فلورنتنیو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید، در این گفتگو در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. بخش اول این مصاحبه در زیر می آید:

اطمینان ایجاد شده در مورد رئال مادرید


بله؛ ما که همیشه به خودمان اطمینان داشتیم. رئال مادرید از تجربه بسیار بالایی در همه مسابقات برخوردار است و در این فصل نیز به رکورد 21 برد متوالی دست یافته ایم. همه تیم های دنیا دوست دارند اولین تیمی باشند که نوار بردهای متوالی ما را پاره می کند. با این حال ما روی برنامه هایمان متمرکز هستیم و نمی خواهیم روند موفقمان قطع شود. هواداران رئال از عملکرد تیمشان به وجد آمده اند. شکل دادن چنین مجموعه قدرتمندی کار بسیار بسیار دشواری است.

خروج ژابی و دی ماریا و جذب کروس و خامس

کاری را که باید انجام می دادیم انجام دادیم. ژابی 33 ساله بود و دشوار بود که بتواند در رئال بازنشسته شود. فرصت خوبی برای بازی در بایرن نصیبش شد و از ما خواست به او اجازه جدایی بدهیم.همانند کاری که رائول سال 2010 انجام داد.کروس را جذب کردیم چرا که خدیرا قصد تمدید قرار داد نداشت و خامس هم به همین دلیل به جای دی ماریا به خدمت گرفته شد. دی ماریا هم قصد تمدید قرار داد نداشت.

رائول


در حال حاضر بازیکن نیویورک کاسموس است اما شنیده ام که او دوست دارد به حرفه مربیگری روی بیاورد. در دفتر من باز است هر زمان که به مادرید آمد، می تواند بیاید و در این مورد با هم گفتگو کنیم.

به بازیکنان رئال نزدیک هستید؟


نه خیلی. اما به اندازه کافی به آنها نزدیکم و در کنارشان حضور دارم.

معضل تمدید قرارداد راموس

هیچگاه با راموس بر سر این مساله به مشکل نخورده ام.می گویند او عزیز کرده من است و اغلب، پیراهن های خود را به من یادگاری می دهد. من تنها یکبار یادم می آید که په په پیراهنش را در میامی به من یادگاری داد. البته مطرح کردن این مسائل ارزشی ندارد.راموس یک رئالی اصیل است همچون په په و هر دو نیز در رئال می مانند.

تمدید قرارداد با آنچلوتی

از برخی صحبت های مطرح شده در رسانه ها متعجبم. تاکنون هیچ صحبتی با آنچلوتی برای تمدید قرارداد نداشته ام. همیشه اول فصل و آخر فصل در مورد این موضوعات با هم صحبت می کنیم. زمانش که برسد با هم مذاکره خواهیم کرد. ما علاقمند به تمدید قرارداد با او هستیم.

مشکلات کاسیاس و آربلوا


هر دو به اندازه کافی عاقل و بالغ هستند و مسئول و پاسخگوی اعمالشان. من که نمی توانم مجبورشان کنم باهم به سینما بروند.



دیدگاه‌ها