کد خبر : 1187419 | 05 آذر 1393 ساعت 13:24 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

رجب زاده: موتور ذوب آهن تازه روشن شده

مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن که سابقه زدن هفت گل به استقلال ثمر رسانده، معتقد است به عقیده من استقلال بخاطر باخت در دربی انگیزه بیشتری برای صعود به فینال دارد، اما ذوب آهن بدون توجه به شرایط تیم حرف فقط به برد فکر می کند.

رجب زاده: موتور ذوب آهن تازه روشن شده
رجب زاده در گفت و گو با "ورزش سه"، گفتدر دیدار با استقلال ما میزبان هستیم و باید با حمایت هوادران در اصفهان استقلال را شکست دهیم.

تمرینات خوب ذوب
خدا را شکر بازیکنان ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. در دو هفته پایانی لیگ موفق شدیم 6 امتیاز بگیریم و هر چند که لیگ را خوب شروع نکردیم اما با شرایط خوبی به استقبال نیم فصل رفتیم.

شرایط سخت بازی با استقلال
به نظر من شرایط بازی با استقلال برای ما سخت تر شده است. چون این تیم دربی را باخته است و برای آنها خیلی مهم است که بتوانند با شکست ذوب دوباره مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و نتیجه لیگ را جبران کنند. اما ما خودمان دنبال این هستیم که از این مرحله عبور کنیم. برای ما فرقی نمی کند که چه تیمی مقابل ما قرار می گیرد. در جام حذفی هیچ جایی برای اشتباه نیست. اما خب چون بازی در اصفهان است. ما باید از شرایط میزبانی مان استفاده کنیم و با حمایت هوادران فینالیست شویم.

فرقی نمی کند مقابل چه تیمی بازی کنیم
به هر حال جام حذفی راه کوتاهتری برای حضور در جام باشگاههای آسیا است و هر تیم برای قهرمانی در این جام با چند بازی می تواند فینالیست شود. ذوب آهن هم به دنبال این مهم است و برای ما فرق نمی کند که مقابل چه تیمی بازی کنیم. اما تمام این صحبتهای من روی کاغذ است و نتیجه اصلی در زمین رقم می خورد. اما ما سعی می کنیم فقط به این بازی فکر کنیم . برای دیدار آینده در زمان خودش برنامه ریزی خواهیم کرد.

تاثیر آمارهای مثبت
هر چند که من تا به حال به استقلال هفت گل زده ام و آقای گل محمدی هم مقابل آقای قلعه نویی شکست نخورده است، اما همه این آمارها دلیل نتیجه گیری ما در این بازی نمی شود. این آمارها بیشتر جنبه روانی دارد. یعنی ممکن است مقابل تیمهای دیگر من مثلا 9، 10 گل به ثمر رسانده باشم. اما چون آمار بازی با استقلال و پرسپولیس زیر ذره بین است، گلهایم به استقلال بیشتر نمود پیدا کرده است. اما همه این آمارها بیشتر جنبه روانی دارد و دلیل کافی برای نتیجه گرفتن نیست! چون هر بازی شرایط خودش را دارد و ممکن است هر لحظه خلاف فکر ما و آمارها نتیجه ای رقم بخورد.

تقدیر برنده را رقم می زند
من در خیلی از دیدارها مقابل استقلال بازی کردم شاید بیشتر از 20 بازی مقابل این تیم به میدان رفتم. اما همیشه دقایق بازی با استقلال و پرسپولیس زیر ذره بین است. این آماره ها بی تاثیر نیست، اما کافی هم نیست. کاری نداریم من قبلا چه کار کرده ام. برای پیروزی در این دیدار باید همه از مدیریت و کادر فنی و بازیکنان تمام تلاششان را بکنند. اما در نهایت خواست خدا وتقدیر همه چیز را رقم می زند.

هیچ وقت به گل زدن، فکر نمی کنم
من هیچ وقت قبل از بازی با استقلال و یا هیچ تیم دیگری به اینکه گل بزنم، فکر نمی کنم. یعنی اصلا به مغزم هم این مساله خطور نمی کند. در درجه اول هم دوست دارم که بتوانم تمام تلاشم را بکنم که تیم موفق شود. اما آرزوی من این است که موقعیتها تبدیل به گل شود و اصلا فرقی نمی کند که خودم گل بزنم یا بازیکن دیگری. مهم این است که ذوب آهن نتیجه بگیرد. به عقیده من بازیکن باید تمام تلاشش را در زمین بکند، بعد هم به خواست خدا موقعیتهای بیشتری نصیبش می شود. باید ببینیم که خدا چه می خواهد منظورم این است که گاهی می بینی تک به تک را خراب می کنی ولی یک شوت از راه دور به گل تبدیل می شود. خیلی چیزها در فوتبال دست بازیکن نیست.

هواداران اصفهانی حمایت کنند
من از هواداران اصفهانی می خواهم که بیایند استادیوم را پر کنند و از تیم حمایت کنند. چون جام حذفی راه کوتاه تری برای رسیدن به بازیهای آسیایی است. ذوب هم بعد از آنکه لیگ را خوب شروع نکرد تازه موتورش روشن شده. هواداران به استادیوم بگیرند تا نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها