کد خبر : 1186031 | 29 آبان 1393 ساعت 14:00 | 41.3K بازدید | 0 دیدگاه

دلیر: پرسپولیسی بودم ولی عاشق تراکتورم

مهاجم تراکتور سازی گفت: الان که به تراکتور آمده ام ارزش اینجا را بیشتر فهمیده ام. به طوری که اگر از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته باشم نمی‌ روم.

دلیر: پرسپولیسی بودم ولی عاشق تراکتورم
در آستانه دربی سراغ مهاجم گلزن تراکتوری ها رفتیم تا ببینیم دیدگاه او نسبت به این دیدار چیست این بازیکن گفت‌وگوی جالبی با "ورزش سه" انجام داد.

دربی پایتخت ضعیف ترین است
در این 5، 6 سالی که داریم بازی ها را نگاه می‌ کنیم فقط اسم دربی رویش است و اکثر بازی ها مساوی می‌ شود. حالا نمی‌ دانم علتش دقیقا چیست. از روی سیاست تیم ها است یا نوع بازی بازیکنان، آدم پای تلویزیون می‌ نشیند و دو ساعت وقت می‌ گذارد برای تماشای ضعیف ترین دربی چون در دربی دیگر شهرها گل های زیادی رد و بدل می‌ شود. امیدوارم این دربی پرگل باشد و یا حداقل مساوی همراه با گل باشد تا هم لذت ببرند.

هوادار دلیل جذابیت است
زمانی که پرسپولیس، استقلال بود، تراکتور نبود. برای همین طور نگاه ها فرق می‌ کند. هواداران تبریز به استادیوم می‌ آیند و هر دو تیم را تشویق می‌ کنند اما در دربی پایتخت هر تیم هواداران خاصی خودش را دارد و همین قضیه باعث جذابیت است. مثلا هواداران تبریزی برایشان فرق نمی‌ کند که گسترش ببرد یا تراکتور.

تا آخر فوتبالم در تراکتور می‌ مانم
من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم ولی الان بازیکن تراکتور و عاشق تیمم هستم و می‌ خواهم تا آخر عمرم در این تیم بمانم. الان که به تراکتور آمده ام ارزش اینجا را بیشتر فهمیده ام. به طوری که اگر از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته باشم نمی‌ روم. همیشه آرزویم این بود که در تراکتور بازی کنم. اگر خدا و باشگاه تراکتور بخواهد از این تیم نمی‌ روم. در تراکتور واقعا با جان و دل کار می‌کنم. وقتی این هواداران را می‌ بینم بیشتر انگیزه می‌ گیرم. تراکتور در بازی هایش از استقلال و پرسپولیس عقب نمی‌ ماند و حتی سرتر هم هست. این تیم را دوست دارم و تا آخر فوتبالم اینجا می‌ مانم.

گل زده از طرف استقلال است
با توجه به اینکه پرسپولیس امسال نتایج خوبی نگرفته. اگر گلی از طرف استقلال رد و بدل شد و فکر کنم قاضی یا شهبارزاده گل بزنند البته اگر برهانی بازی نکند. او دو، سه هفته است که به عنوان یار ذخیره به میدان می‌ آید ولی خوب بازی می‌ کند. از جانب پرسپولیس هم اگر گلی باشد زننده اش صادقیان یا طارمی است. دربی استقلال و پرس فرق می‌ کند و همه با جان و دل بازی می‌ کنند شاید پرسپولیس سال های پیش تیمش خوب بود اما جلوی استقلال کم می‌ آورد. البته باز هم نمی‌ توان روی این چیزها حساب کرد چون شرایط متفاوت است وقتی در دربی گل می‌ زنی حالت و هوای خاصی بهت دست می‌ دهد. البته من این جوری نیستم مثلا اگر به گسترش هم گل می‌ زدم خوشحالی نمی‌ کردم. چون هر دو تیم برای تبریز هستند.

تساوی با استقلال را جبران می‌ کنیم
در این 10 روزه تمرینات خوب و فشرده ای را انجام دادیم در بازی با استقلال امتیاز از دست دادیم. البته آن بازی جزو سریع ترین بازی های لیگ بود و هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند. ما روی نقاط ضعف و قوت نفت‌تهران کار کرده ایم و باید از این بازی امتیاز بگیریم تا تساوی قبلی جبران شود و همچنین قهرمان نیم فصل شویم.

دیدگاه‌ها