کد خبر : 1185955 | 28 آبان 1393 ساعت 18:06 | 81.6K بازدید | 0 دیدگاه

نه استقلال نه پرسپولیس ، فقط فولاد

اسکوچیچ: علی کریمی بهتر از من بود

یقینا نام دراگان اسکوچیچ را می توان به عنوان یکی از موفق ترین سرمربیان این فصل لیگ برتر به زبان آورد. مربی کروات خوشتیپی که حرفه ای است و توانسته با فولاد نتایج فوق العاده ای بگیرد.

اسکوچیچ: علی کریمی بهتر از من بود
 دراگان اسکوچیچ در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه"، در اهواز صحبت های جالبی درباره موضوعات مختلفی کرد.این گفت و گوی جذاب را از دست ندهید.

ایویچ بهترین مربی تاریخ کرواسی است
به عقیده من مرحوم ایویچ بهترین مربی تاریخ فوتبال کرواسی است و به مانند او هنوز نیامده است. درست است که میروسلاو بلاژویچ مربی من بوده و رابطه ی بسیار بهتری با رسانه ها دارد اما من بین این دو مطمئنا ایویچ را انتخاب می کنم.

اولین لژیونر کرواسی هستم
من اولین لژیونر فوتبال کرواسی هستم.همزمان با انتقال من به لاس پالماس ، فروپاشی یوگوسلاوی سابق رخ داد .حدود 20 روز طول کشید تا اسپانیایی ها فدراسیون کرواسی را به رسمیت بشناسند و کارت بازی من صادر شود.

جلوی علی کریمی بازی کرده ام
زمانی که در امارات سال های آخر فوتبالم را سپری می کردم جلوی علی کریمی بازی می کردم.او هم پست من بود اما باید اعتراف کنم بسیار از من بهتر فوتبال بازی می کرد و حرکاتش چشم نواز مردم امارات بود.

شام با قلعه نوعی یک قدم مثبت بود
دعوت آقای قلعه نوعی ستودنی است و حرکتی جالب است درست است .ما مربیان در زمین چمن رقیبیم اما بیرون از آن می توانیم رفیق باشیم.اما متاسفانه از این شام مشترک برداشت مناسب نشد و من از طرف باشگاه ملوان تحت فشار قرار گرفتم.امیدوارم این شام خوردن ما قدمی مثبت برای مربیان دیگر باشد.

به مشکلات سربازی عادت کرده ام
ابتدای فصل برایم بسیار عجیب بود اما هرچه گذشت به این مشکلات عادت کرده ام و سعی کرده ام با آن کنار بیایم.اما ای کاش چند روز قبل از بازی با تراکتور به من می گفتند که نمی توانم از بعضی بازیکنانم استفاده کنم نه چند ساعت قبل از بازی.این اصلا حرفه ای نیست و منجر شد ترکیب من چندین بار عوض شود.

بین استقلال و پرسپولیس ، فولاد را انتخاب می کنم
بین دو تیم استقلال و پرسپولیس با تمام احترامی که به آن ها قائلم ، فولاد را انتخاب خواهم کرد.

گام به گام جلو می روم
من اکنون به قهرمانی فکر نمی کنم و سعی می کنم قدم به قدم به جلو بروم و سپس به هدفم فکر کنم.البته طبیعی است که خوزستانی ها و فولادی ها انتظار داشته باشند قهرمان شویم ، اما بهتر است گام به گام جلو برویم.

رابطه تیم ملی و باشگاه ها باید دو طرفه باشد
اگر مربی تیم ملی ایران بودم درست است ، دوست داشتم که هرچه بیش تر از بازیکنان فولاد دعوت کنم اما به شرایط بازیکنان و هم پستی هایشان بسیار مربوط است که در چه شرایطی خواهند بود.اما رابطه بین باشگاه ها و تیم ملی باید دو طرفه باشد و به هیچ وجه دوست ندارم در یک جا مربی باشم و 24 ساعت قبل از بازی بازیکنانم بعد از 15 ساعت پرواز به من بدهند.در بازی با پدیده از این کار تجربه ی خوبی ندارم و نمی خواهم بیش تر در این باره صحبت کنم.

هر روز که ببرم خوشحالم
یک مربی تمامی بردها خوشحالش می کنند. اما بهترین روز در این فصل برد برابر پرسپولیس در کنار هوادارانمان در ورزشگاه غدیر اهواز بود.در فصل قبل پیروزی برابر داماش و همچنین برد برابر استقلال روزهای خوبی برایم رقم زدند.

بازی بختیار را بسیار دوست دارم
زمانی که در ملوان بودم بازی بختیار را بسیار دوست داشتم و از عوامل آمدن من به فولاد بود.بازی او با توجه به سنش بسیار عالی است اما متاسفانه مشکلاتی او را از تیم من گرفت.امیدوارم که مشکلاتش به زودی حل شود و بتواند برای فولاد بازی کند.

خوشحالی ام را بیرون می ریزم
همیشه سعی می کنم خوشحالی خودم را بعد از گل ها با هواداران و بازیکنانم تقسیم کنم و از آن دسته مربیانی نیستم که بعد از آن همه استرس خوشحالیم را درون خودم کنترل کنم.

بازی های ملوان را دنبال نمی کنم
من روزهای بسیار خوبی در انزلی داشتم و خاطراتی که آنجا داشته ام از ذهن من نخواهند رفت. دوستان بسیار خوبی در آنجا داشته ام ، به خصوص مترجم من آقای گل آور که بسیار به من کمک کردند.اما از زمانی که به فولاد آمده ام روی تیمم تمرکز کرده ام و بازی های ملوان را دنبال نمی کنم.مسیلوویچ سرمربی جدید ملوان را قبل از حضورش در ایران نمی شناختم.

دیدگاه‌ها