کد خبر : 1184866 | 23 آبان 1393 ساعت 15:19 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

این آقا همیشه از اسم من استفاده می‌کند

کریمی:اخلاق‌من و دایی به هم‌نمی‌خورد،والسلام

علی کریمی بار دیگر نشان داد که رابطه او و علی دایی به گرم نخواهید شد و او همچنان مثل همیشه روی عقاید و حرف‌های خود ایستاده است.

کریمی:اخلاق‌من و دایی به هم‌نمی‌خورد،والسلام
 به گزارش "ورزش سه"، بعد از اينکه علي کريمي روبرو دوربين برنامه نود و عادل فردوسي‌پور اعلام کرد که علي دايي منفعت طلب است و رفاقت براي او معنا ندارد، با واکنش دايي روبرو شد و سرمربي سابق پرسپوليس در جواب او گفت که بهتر است کبوتر با کبوتر باشد و ... . علي کريمي که اين روزها بيشتر تمرکز خود را روي تمرينات تيم ملي گذاشته در اين مصاحبه مفصل بار ديگر حرف‌هاي جالبي زد که در ادامه مي‌خوانيد.

مايلي کهن از اين مرام‌ها ندارد که به خانواده کسي توهين کند
درباره زنداني شدن حاجي مايلي متأسفانه اتفاق خيلي بدي افتاده است که ظاهراً کاري هم ديگر از کسي برنمي‌آيد. بايد جلوي اين اتفاق پيش از اين گرفته مي‌شد تا کار به اينجا نکشد که... (سکوت مي‌کند) بحث من مقصر و اين حرف‌ها نيست. معتقدم محمد مايلي‌کهن مثل هميشه روي حرفش و اعتقادي که دارد ايستاد و اين حکم هم برايش صادر شد. ما که اهانتي در حرف‌هاي مايلي‌کهن نديديم. شما بگوييد حاجي چه اهانتي به آقايان کرده است؟ (توضيحي درباره يک مصاحبه مايلي‌کهن داده و تأکيد مي‌کنيم که به هر حال درست نيست در يک دعواي فوتبالي پاي خانواده کسي وسط بيايد يا مسائل شخصي پيش کشيده شود و اين نحو گفتار پسنديده نيست و بهتر است مايلي‌کهن هم با خود علي دايي درگير مي‌شد نه اينکه...) ببينيد، آن حرف مال کي بوده است؟! برويد و ببينيد که مايلي‌کهن چه زماني اين حرفي که شما به صورت خصوصي به من زديد را مطرح کرده است؟ (بدون آن که منتظر پاسخ ما شود ادامه مي‌دهد) اما شکايت آقايان مال امروز و اين حرف نيست. از مدت‌ها قبل شکايت کرده‌اند. ضمناً تا آنجايي که من مايلي‌کهن را مي‌شناسم حاجي از اين مرام‌ها ندارد که به خانواده کسي توهين کند!‌ به هر حال اتفاقي که نبايد مي‌افتاد، افتاد. از فردا اين حرکت زشت بدعت مي‌شود و همه از هم شکايت مي‌کنند. هر کس عليه کسي مصاحبه کند بايد به زندان برود و حبس بکشد و اين واقعاً مسخره است!

اين روزها صدا ضبط کردن مد شده است
از قول من بنويسيد اگر يک روز از زندگي علي کريمي مانده باشد حرف دلم را مي‌زنم و از شکايت و شکايت‌کشي نمي‌ترسم. فقط آن بالايي است که علي کريمي را مي‌ترساند نه اين و آن! آدم با آدم فرق مي‌کند. حاجي‌مايلي سيستم زندگي خودش را دارد و من هم روش خودم را دارم. خودتان هم مي‌دانيد زياد اهل مصاحبه نيستم و بر خلاف بعضي‌ها حرفم را پس نمي‌گيرم (به شوخي ادامه مي‌دهد) لابد الان هم شما داريد صدايم را ضبط مي‌کنيد چون اين روزها مد شده، همه صداي يکديگر را ضبط مي‌کنند!

روي حرف‌هايم در برنامه 90 هستم
روي حرف‌هايم در برنامه 90 هستم. چرا نباشم؟ فيلمش موجود است. خودم آن حرف‌ها را زدم، بدلي هم ندارم که جاي علي کريمي صحبت کند، داداش دوقلو هم که ندارم. آن مصاحبه حرف‌هاي دل خودم بود که زدم و فکر نمي‌کنم صحبت بدي را مطرح کرده باشم.

لطفا به من اسطوره نگوييد چون فاکتورهايش را ندارم
کي گفته من اسطوره هستم؟ اصلاً خوشم نمي‌‌آيد کسي به من اسطوره بگويد. لطفاً شما هم به من اسطوره نگوييد و از بقيه هم مي‌‌خواهم چنين لقبي به علي کريمي ندهند. من اصلاً در خودم نمي‌بينم که اسطوره باشم. هر وقت اين کلمه را مي‌شنوم عرق مي‌کنم و از خجالت آب مي‌شوم. اسطوره بودن يکسري فاکتور مي‌خواهد که من فاقد آن هستم. متأسفانه مشکل فوتبال ايران اين است که خيلي ادعايمان مي‌شود و مثل نقل و نبات القاب بين افراد تقسيم مي‌شود و همين مي‌شود که سرمان گيج مي‌رود.

هر چه بالاتر بروي، زمين خوردنت سخت‌تر مي‌شود
آقايان در برنامه 90 ضرب‌المثل «کبوتر با کبوتر باز با باز» را مطرح مي‌کنند در حالي که نمي‌دانند علي کريمي از پرواز مي‌ترسد و نمي‌خواهد کبوتر يا باز باشد. من ترجيح مي‌دهم روي زمين راه بروم چون هرچه بالاتر بروي زمين‌خوردنت هم سخت‌تر خواهد بود!

از اسم من در زمان رويانيان هم استفاده کرد
کريمي در پاسخ به اين سوال که علي دايي اعلام کرده در ماجراي درگيري‌اش در استيل‌آذين از او حمايت کرده هم گفت: چه ربطي دارد؟ علي دايي مگر بعداً در دعوا با رويانيان از اسم من استفاده نکرد؟! بعد از درگيري با محمد رويانيان اسم علي کريمي را آورد. آن زمان علي کريمي آدم خوبي بود اما بعدش... من آخر سر هم نفهميدم اين آقا چه‌کاري براي من انجام داده است که در برنامه 90 روي خط مي‌آيد و بابت کار نکرده منت مي‌گذارد؟ بعد از استيل‌آذين هم فقط يک مصاحبه کرد که من هم تشکر کردم.

از دروغ بيزارم، با استقلال مذاکره کردم
شماره هشت محبوب پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که از برملا کردن مذاکره‌اش با استقلال پشيمان نيست، گفت: همه آنها علي کريمي را مي‌شناسند. اگر اين عزيزان لطفي هم به من دارند شايد به اين خاطر باشد که از دروغ بيزارم. توي تاريخ باشگاه پرسپوليس و استقلال خيلي‌ها از اين تيم به آن تيم رفته‌اند. حالا من مي‌‌آمدم، دروغ مي‌گفتم و همه چيز را تکذيب مي‌کردم که چه شود؟ من به ديگران کاري ندارم. از اول هم پرسپوليسي بودم اما هر فوتباليستي توي اين مملکت براي پيشرفت بيشتر بايد پيراهن يکي از دو تيم استقلال و پرسپوليس را بپوشد و اين وسط ممکن است پيشنهادي از تيمي برسد که تيم محبوب دوران کودکي آن بازيکن نباشد. آيا بايد به پيشنهاد رسيده پاسخ منفي داد؟!

به فرهاد مجيدي تيکه ننداختم و سرم هم برود چيزي را هم تکذيب نمي‌کنم
کريمي در ادامه اعلام کرد از گفتن اين جمله که برويد روزنامه زمان مذاکره با استقلال را بياورند و براي مردم نمايش بدهند، قصدش تيکه انداختن به فرهاد مجيدي نبوده: نه، به فرهاد مجيدي تيکه نينداختم! به عادل و همکارانش گفتم شما که همه چيز را داريد، برويد و روزنامه‌هاي آن دوران را هم پيدا کنيد. جالب مي‌شود! من با کسي کاري ندارم. هر شخصي اخلاق مخصوص به خودش را دارد اما در زندگي‌ام اگر حرفي زده و کاري کرده باشم، سرم برود تکذيب نمي‌کنم، يعني دليلي براي دروغ گفتن و تکذيب نمي‌بينم. من در مورد خودم صحبت کردم. آدم يا مصاحبه نمي‌کند و حرفي نمي‌زند يا اينکه روي حرف خودش مي‌ايستد.

بخاطر مايلي کهن به دايي زنگ نمي‌‍زنم
کريمي در ادامه ادعا کرد حتي اگر زنگ زدن او باعث شود دايي از شکايت خود بگذرد به خاطر مايلي کهن حاضر به انجام اين کار نمي‌شود: به خاطر محمد مايلي‌کهن اين کار را نمي‌کنم چون مي‌دانم وقتي بفهمد، ناراحت مي‌شود! مطمئن باشيد حاجي مايلي‌کهن چنين درخواستي از من نخواهد داشت. ايشان اگر مي‌خواست، خودش زنگ مي‌زد يا به خواست آقايان عذرخواهي مي‌کرد اما من روحيات حاجي را مي‌شناسم. مايلي‌کهن روي حرف‌هايش ايستاد و به هر حال اميدوارم ديگر شاهد اين اتفاقات نباشيم.

کي روش از من نخواسته مصاحبه‌اي نکنم
به هيچ‌عنوان! مگر شما اخيراً بازي آرسنال و چلسي را نديديد؟ فقط مانده بود آرسن ونگر يک فن کشتي کچ روي ژوزه مورينيو اجرا کند! سرمربي آرسنال جلوي چشم دوربين‌هاي تلويزيوني و ميليون‌ها نفر، مربي چلسي را هل داد و ديديد که اتفاقي هم نيفتاد. اختلاف نظر من و علي دايي هم امري طبيعي است.

اخلاق من و دايي به هم نمي‌خورد، والسلام
اشکالي هم ندارد دو تا آدم که قبلاً همبازي بوده‌اند، ارتباطي با يکديگر نداشته باشند. به قول آقايان هرکس اخلاقي دارد و کبوتر بايد با کبوتر پرواز کند و باز هم با باز! خود شما مگر با همه همکاران‌تان رفاقت مي‌کنيد و رفت و آمد خانوادگي داريد؟ هرکس خُلق و خويي دارد و اخلاق من و علي دايي هم به هم نمي‌خورد. والسلام!

دیدگاه‌ها