کد خبر : 1181826 | 06 آبان 1393 ساعت 16:26 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

روز استثنایی مقابل پرسپولیس خواهم داشت

فشنگچی: جادوگری در تیم‌مان نمی‌شناسم

بازیکن چپ‌پای سابق پرسپولیس تقابل این هفته‌اش مقابل این تیم را حساس ارزیابی می‌کند و در ادامه امیدوار است با توجه به نیاز پیکان به 3 امتیاز، خودروسازان برنده این دیدار لقب گیرند.

فشنگچی: جادوگری در تیم‌مان نمی‌شناسم
به گزارش "ورزش سه"، پيکان بعد از حذف از جام حذفي به دنبال اين است که در ليگ برتر به شرايط‌ خود سر و سامان بخشد. هر چند آنها اين هفته ديدار سختي مقابل پرسپوليسي خواهند داشت که بعد از دو باخت پياپي به دنبال اين است که با برتري مقابل پيکان به جدول برگردد.

اميرحسين فشنگچي، بازيکن سابق پرسپوليس و حال حاضر پيکان جدال سختي مقابل هم‌تيمي‌هاي سابقش دارد و البته اميدوار است پيکان در اين بازي حساس برنده لقب گيرد. فشنگچي در گفت‌وگو با "ورزش سه" درباره شکست و حذف از جام حذفي گفت: تنها غافل‌گيري باعث شد که در ساري حذف شويم. خيلي بهتر از حريف بازي کرديم و سزوار اين نتيجه نبوديم. البته منکر شايستگي‌هاي تيم صنعت سازي نمي‌شوم و آنها با برتري مقابل ما شگفتي ديگري رقم زدند و به دور بعدي راه پيدا کردند.

وي ادامه داد: بعد از حذف از جام حذفي بايد تمرکز‌مان را روي ليگ برتر بگذاريم و با نتيجه گيري در ليگ به رتبه خوبي برسيم.

بازيکن سابق پرسپوليس درباره تقابلش در اين هفته مقابل سرخ‌پوشان گفت: پرسپوليس را دوست دارم و هواداران اين تيم هميشه جايگاه خوبي در قلب من دارند. اما اکنون بازيکن پيکان هستم و بايد تلاشم را براي موفقيت پيراهن تيمي که برتن کرده‌ام بگذارم.

وي افزود: خاطرات زيادي از زمان حضورم در پرسپوليس دارم و زماني که پيراهن اين تيم را برتن داشتم سعي مي‌کردم بهترين عملکردم را داشته باشم.

فشنگچي با حساس قلمداد کردن بازي اين هفته تيمش مقابل پرسپوليس گفت: با توجه به شرايط‌مان به برد نياز مبرم داريم. پرسپوليس هم تيم خوبي است که عليرغم نوسانات زياد در اين فصل نشان داده براي قهرماني نقشه دارد. به دنبال ارايه يک بازي زيبا و تماشاگرپسند هستيم و اميدوارم تماشاگران با حضورشان در استاديوم به زيبا شدن اين بازي کمک کنند. دوست دارم يکي از بازي‌هاي خوبم را مقابل اين تيم انجام دهم و اميدوارم با حضور تماشاگران يک روز استثنايي داشته باشم.

با حضور علي کريمي در کادرفني تيم ملي، فشنگچي هم اميدوار است بتواند نظر کي‌روش را براي حضور در پيراهن تيم ملي جلب کند: علي آقا از دوستان خوب من است و برايش بهترين آرزوها را در تيم ملي دارم. در حال حاضر بايد بتوانيم به روند پيکان براي نتيجه گيري سرعت بخشيم و مطمئنا بعد از آن شانس حضور در تيم ملي را هم به دست خواهيم آورد.

شايعات زيادي اين روزها حول نيمکت پيکان شنيده مي‌شود که مهمترين آن حضور فردي جادوگر در اطراف آن است. فشنگچي که از اين موضوع اظهار بي‌اطلاعي کرده در ادامه گفت: چنين چيزي را دنبال نمي‌کنم و اصلا متوجه نمي‌شوم براي چه به آن پرداخته مي‌شود. فوتبال يک بازي است. ابزار هم کاملا مشخص است. توپ، بازيکن و مربي و امکانات. به نظرم اين حرف‌ها درست نباشد و نمي‌دانم از کجا اين حرف‌ها ساخته مي‌شود.

وي در پايان گفت:در زندگي‌ام هيچ وقت به مسائل خرافه اعتقاد نداشته‌ام و اين حرف‌ها را قبول ندارم و چنين شخصي در تيم‌مان نمي‌شناسم.

دیدگاه‌ها