کد خبر : 1179560 | 28 مهر 1393 ساعت 12:30 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: اگر ونگر را هل می‌دادم، محروم می‌شدم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که اتحادیه فوتبال انگلیس، باید آرسن ونگر را به خاطر هل دادن او محروم می‌کرد و مدعی شد اگر او اینکار را کرده بود، از حضور در استادیوم ها محروم می‌شد.

مورینیو: اگر ونگر را هل می‌دادم، محروم می‌شدم
به گزارش "ورزش سه"، پس از تکل گری کیهیل روی الکسیس سانچز، آرسن ونگر به نشانه ی اعتراض به سمت داور دوید و در راه، با سد مورینیو برخورد کرد که مانع رفتن او شد و سپس سرمربی پرتغالی را هل داد. جنجال زیادی پس از این اتفاق به وجود امد و صحبت‌های زیادی حول این محور شد ولی مورینیو معتقد است که اتحادیه فوتبال انلگیس، با ونگر ملایمت آمیز برخورد کرده است.

او در جمع خبرنگاران گفت:" پس از بازی واکنشم را نشان دادم و گفتم که اتفاقی نیفتاده است. بقیه هم با گفتن اینکه اتفاقی نیفتاده، به این موضوع واکنش نشان دادند. آیا از محروم نشدن ونگر تعجب کردم؟ نه واقعا تعجب نکردم."

مورینیو در پاسخ به این سوال که اگر او ونگر را هل می‌داد، محروم می‌شد، گفت:" محرومیت؟ اگر من بودم، از حضور در استادیوم محروم می‌شدم."

روی کین در کتاب خود، مورینیو را "یک انسان حقیر" خواند و سرمربی پرتغالی در این رابطه گفت:" نمی‌دانم که آیا واقعا چنین احساسی دارد یا برای فروش بیشتر کتابش به کمک من نیاز داشته است. ولی اگر عادلانه نظر بدهم، طبیعت و ذات خودم را می‌شناسم. فکر می‌کنم از افرادی مثل او و رئیسش (پل لمبرت)، می‌توان چیزهای زیادی در زمینه طریقه رفتار با دیگران و قبول نظرات یاد گرفت."

دیدگاه‌ها