کد خبر : 1178904 | 22 مهر 1393 ساعت 17:28 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

اگر می‌ترسیدم ایران نبودم

میسیلوویچ:آخرفصل من‎ و اسکوچیچ را قضاوت‎کنید

استیون میسیلوویچ روز جمعه در اولین آزمونش در فوتبال ایران باید ملوان را در جام حذفی هدایت کند.

میسیلوویچ:آخرفصل من‎ و اسکوچیچ را قضاوت‎کنید
به گزارش "ورزش سه"، در حالي که ملواني‌ها بعد از تجربه خوب‌شان در سپردن نيمکت اين تيم به يک مربي خارجي، اين فصل را با هدايت نصرت ايراندوست آغاز کرده بودند در ادامه نتوانستند از نظر فني توقع مسوولان و هواداران را بر‌آورده کنند و در نهايت ميسيلوويچ با انتخاب مالک اين باشگاه جايگزين ايراندوست شد.
ميسيلوويچ با انگيزه فراوان تمرينات ملوان را زير نظر گرفته و در اين راه به کمک کادرفني ايراني‌اش هم اميدوار است. سرمربي صربستاني جديد ملوان در گفت و گو با ورزش سه درباره حضورش در ايران و انزلي حرف زد.
ميسیلوويچ درباره شناختش از فوتبال ايران و خصوصا ملوان در اين مدت اينطور توضيح مي‌دهد: مطمئنا در اين فرصت کوتاه زمان زيادي براي شناخت فوتبال ايران و تيم‌هاي ديگر نداشته‌ام و تنها تا حدودي به شناخت از تيم خودم رسيده‌ام. اين برايم در حال حاضر يک اصل کافي است که به شناخت از تيم خودم برسم.
وي ادامه داد: خوشبختانه کمکي (مجيد صالح) دارم که تيم ‌هاي ايراني را به خوبي مي‌شناسد و اطلاعات زيادي از آن دارد و اين در ادامه به ما کمک زيادي خواهد کرد.
ميسيلوويچ درباره نگراني انزلي‌چي‌ها از شرايط ملوان و در پاسخ به اين سوال که آيا با اين شرايط فني و کمبود بازيکن ترسي از سقوط ندارد، گفت: شما چه فکر مي‌کنيد؟ طبيعي است که در ليگ خواهيم ماند. در مدتي که در ايران بودم به شناخت کاملي از بازيکنانم رسيده‌ام و با توجه به آن اطمينان کامل داريم که نه تنها در ليگ مي‌مانيم، بلکه بازيکنانم اين تضمين را با کيفيت‌شان به من داده‌اند که قادرند موقعيت خوبي در جدول به نام ملوان کنند.
وي افزود: با احترام به تمام تيم‌هاي ليگ ايران مي‌گويم که ملوان اين توانايي را دارد که جايگاه و موقعيت مناسبي در جدول کسب کند. اگر ترسي از سقوط داشتم هرگز اکنون در ايران حاضر نبودم. اکنون هم علاوه بر اينکه ترسي از اين ندارم بلکه معتقدم ملوان بازي‌هاي خوبي به نمايش خواهد گذاشت و موفقيت در نزديکي اين تيم است.
ميسيلوويچ با مثبت ارزيابي کردن شرايط تيمش قبل از اولين ديدار روز جمعه اين تيم در جام حذفي گفت: با توجه به فضايي که در تيم مي بينم بايد بگويم بازيکنان از نظر کار و رفتار تيمي عالي و فوق‌العاده هستند. بايد به همين روند ادامه دهيم و در اولين بازي‌مان در جام حذفي اميد زيادي به پيروزي داريم.
ملواني‌ها که خاطره خوشي از اسکوچيچ دارند اميدوارند ميسيلوويچ هم شرايط فصل گذشته اين تيم را تکرار کند. سرمربي صربستاني و 47 ساله جديد ملوان در مورد مقايسه‌اش با اسکوچيچ اينطور مي‌گويد: نه آقاي اسکوچيچ من را مي‌شناسد و نه من ايشان را. تنها وجه مشترک‌مان ايچ در آخر اسم‌مان است. اما اگر بخواهم به اين سوال‌تان جدي‌تر پاسخ بدهم بايد بگويم خبرنگاران و افکار عمومي مي‌توانند هر مقايسه‌ای و با هر وجهي که مايل هستند بکنند.
وي در پايان گفت: البته خيلي دوست دارم اين مقايسه در پايان فصل باشد که من کاري در تيم انجام داده‌ام و آن زمان بهتر مي‌توان نظر داد.

دیدگاه‌ها