کد خبر : 1165631 | 15 مرداد 1393 ساعت 13:15 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

نقد اصحاب رسانه بهترین کمکم به ما است

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسبت روز خبرنگار

وزیر ورزش و جوانان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسبت روز خبرنگار
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در آستانه ی روز خبرنگار با گرامیداشت یاد خبرنگار شهید صارمی و تمامی شهدا و فرهیختگان عرصه فرهنگ و آگاهی بخشی مردم در پیامی از تلاشگران این عرصه در دو حوزه ورزش و جوانان قدردانی کرد.
در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است:
افتخار می‌کنم که خبرنگار بوده ام و عضوی از جامعه بزرگ، فهیم و پر تلاش رسانه هستم و اعتقاد راسخ دارم بخش عمده ای از تحقق حاکمیت ورزش پاک و معنوی بر پایه معرفت ناب ایرانی – اسلامی با کمک رسانه و خبرنگاران عزیز این عرصه شکل گرفته است.
در بخش دیگری از این پیام، گودرزی با تشکر از همراهی رسانه ها در پیشبرد برنامه های وزارت ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید گفت: قطعا نقدهای اصحاب رسانه به عنوان ناظران امین و موثر عملکرد مسئولان و نگهبان حقوق مردم، بهترین کمک به وزارت ورزش و جوانان، معاونان، مدیران ستادی و استانی و روسای فدراسیون ها خواهد بود.
وزیر ورزش و جوانان همچنین از رسانه ها و خبرنگاران خواست به مسایل جوانان توجه بیشتر و وی‍‍ژه ای داشته باشند و مطالبات آنها از سایر دستگاه های مرتبط با امور جوانان را مد نظر قرار دهند تا وزارت ورزش و جوانان بتواند با هماهنگی و همراهی سایر نهادها در موضوع ملی جوانان گام های موثرتری برای حل مشکلات این بخش مهم جامعه ایران بردارد.

دیدگاه‌ها