کد خبر : 1151034 | 09 تیر 1393 ساعت 11:57 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: خوشحالم که تکلیف راه‌آهن مشخص شد

هافبک تهاجمی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: خوشحالم که بعد از مدت ها بلاتکلیفی، تکلیف تیم ما مشخص شد و امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.

عبدی: خوشحالم که تکلیف راه‌آهن مشخص شد
بهادر عبدی در مورد وضعیت باشگاه راه‌آهن و واگذاری این باشگاه به حمید استیلی گفت: خوشحالم که بعد از این همه مصیبت تکلیف راه‌آهن مشخص شد و یکی پیدا شد که به وضعیت این باشگاه سروسامان بدهد. خوشبختانه آقای استیلی قدم برداشت و ما بازیکنان هم امیدواریم که پاسخ کار خیر استیلی را به خوبی بدهیم و نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم.
به نقل از تسنیم، وی در پاسخ به این سؤال که اگر استیلی نتایج ضعیفی در راه‌آهن بگیرد آیا او حکم به اخراج خودش خواهد داد، تأکید کرد: مطمئن باشید که در فصل جدید نتایج خوبی می‌گیریم و این اتفاقات رخ نمی‌دهد. باشگاه راه‌آهن طی سال‌های گذشته حتی در بدترین وضعیت هم دست به تغییر سرمربی نزده و همیشه از کادر فنی این تیم حمایت لازم صورت گرفته است. تیم ما بازیکنان خوبی دارد و می‌خواهیم امسال بر خلاف سال گذشته نتایج خوبی بگیریم.
عبدی در مورد شرایط خود خاطر نشان کرد: از روز یکشنبه با تیم تمرین کردم و امیدوارم خیلی زود به آمادگی کامل برسم. من چند پیشنهاد خوب داشتم ولی از همان اول هم گفتم که اولویتم راه‌آهن است. یک سال دیگر با باشگاه راه‌آهن قرارداد دارم و خوشحالم که بالاخره تکلیف باشگاه مشخص شد تا همچنان در این تیم بمانم.

دیدگاه‌ها