کد خبر : 1093552 | 06 اردیبهشت 1393 ساعت 16:00 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

دادکان: دیداری با صفایی در مجلس نداشتم!

شب گذشته مهمان برنامه خط قرمز ورزش از نگاه دو کسی نبود جز سردار عزیزالله محمدی، رئیس سابق سازمان لیگ.

 دادکان: دیداری با صفایی در مجلس نداشتم!
عزيزمحمدي در برنامه ديشب در حالي درخصوص ابهامات دوران حضورش در فوتبال پاسخگو بود که به‌نظر مي‌رسيد اين رئيس سابق سازمان ليگ در اين برنامه شفاف‌سازي کند اما او نه تنها شفاف صحبت نکرد بلکه در اين گفتگوي سي دقيقه‌اي ابهامات بيشتري را براي اهالي فوتبال به‌وجود آورد. بنا به گزارش بانک ورزش، سردار در اين مصاحبه تلويزيوني ماجراي دور زدن دادکان را در پايان جام جهاني 2006 آلمان اين‌گونه توضيح داد که به اصرار عليپور به ديدار علي‌آبادي رئيس وقت سازمان تربيت بدني رفته است و در آن جلسه نبي دبيرکل فعلي فدراسيون نيز حضور داشته‌اند و با اين‌که او اصرار داشته دادکان رئيس فدراسيون فوتبال بماند تا فوتبال ايران تعليق نشود اما اين صحبت‌ها در حالي از سوي عزيزمحمدي عنوان شد که از سوي افراد حاضر در جلسه اين ماجرا تکذيب مي‌شود. بنابر اين گزارش حتي در خلال اين گفتگوي زنده تلويزيوني، دادکان يک بار سعي مي‌کند روي خط بيايد و صحبت‌هاي رئيس کنوني اتحاديه فوتبال را تکذيب کند، به‌خصوص آن جايي که عزيزمحمدي مدعي مي‌شود که به اتفاق دادکان براي رخصت گرفتن وکانديداي رياست فدراسيون فوتبال شدن نزد صفايي فراهاني رئيس مستعفي وقت فدراسيون فوتبال به مجلس رفته‌اند اما موفق به برقراري تماس نمي‌شود دادکان با رد تمام اين صحبت‌ها در تماسي که مسئولين اين برنامه داشته بار ديگر عزيز محمدي را متهم به دروغ پراکني مي‌کند و مي‌گويد: من اصلاً به مجلس براي ديدار با صفايي فراهاني نرفتم و در منزل صفايي با او ديدار داشته و صحبتي مبني بر رخصت گرفتن براي کانديدا شدن نداشتم.
رئيس کنوني تربيت بدني دانشگاه آزاد درخصوص استعفايش هم مي‌گويد: هرگز برگه سفيد امضا به برادر رئيس جمهور سابق نداده بلکه در ميدان کتابي، واقع در ميرداماد برگه استعفايش را در حضور خبرنگاران امضاء کرده است.
دادکان که علاقه‌اي به گفتگو در اين باره نداشت، قصد دارد درخصوص اتفاقات اخير در ورزش بيانيه اي را صادر کند. از همين رو او تنها به اين جمله اکتفا کرد: افتخار مي‌کنم سقف بيست و پنج ميليوني گذاشته ام و همه مرا مي‌شناسند، اهل سکوت نيستم...
عزيزمحمدي در حالي اين صحبت‌ها را در برنامه خط قرمز ورزش از نگاه دو عنوان داشت که برحسب تصادف خبرنگار بانک ورزش چندي قبل به اتفاق محمد مهدي نبي به دفتر دادکان مي‌روند تا رفع کدورت شود و در همان جلسه دبيرکل فدراسيون فوتبال ماجراي ديدار با علي‌آبادي را اين گونه توضيح داد: من براي پيگيري مشکل دينورزاده به دفتر کيومرث هاشمي‌ رفته بودم که علي‌آبادي با داخلي کيومرث هاشمي تماس مي‌گيرد و هاشمي مي‌گويد نبي پيش من است و علي‌آبادي مي‌گويد که اتفاقاً چه بهتر. با نبي بياييد؛ ما در حال رفتن به دفتر علي‌آبادي بوديم که در راه، پهلوان، دبيرکل وقت فدراسيون فوتبال را مي‌بينيم؛ وقتي به دفتر علي آبادي رسيديم عزيزمحمدي، عليپور و آخوندي و فراهاني هم آن‌جا بودند که ماجرا کنار گذاشتن شما مطرح مي‌شود که من مخالفت مي‌کنم و بحث تعليق را گوشزد کردم اما اصرار داشتند که شما (دادکان) بايد برويد و در لابه لاي صحبت‌هاي‌شان نام مايلي کهن و انصاري فرد را مطرح کردند که البته نمي‌دانم عزيزمحمدي صحبت کرده بود يا نه. اما در همان جلسه من از پهلوان و نوآموز براي جانشيني شما (دادکان) صحبت به ميان آورده‌ام که علي آبادي قبول نکرد.
اين صحبت‌هاي نبي در حالي در جلسه با دادکان مطرح مي‌شود که عزيز محمدي مدعي است که نبي از اول جلسه حضور داشته است. در همين حال براي تأييد صحبت‌هاي نبي مجدداً با او تماس گرفتيم و او در حالي که عازم کويت بود گفت: شما که در جلسه با دکتر دادکان حضور داشتيد و اصل ماجرا را شنيديد اما اگر لازم باشد مي‌توانيد از اعضاي حاضر در آن جلسه بپرسيد.

دیدگاه‌ها