کد خبر : 1035317 | 09 بهمن 1392 ساعت 18:41 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر به دنبال خرید هرنانس و انتقال قرضی نانی

باشگاه اینتر پیشنهاد جدید خود را به باشگاه منجستر یونایتد انگلیس مبنی بر انتقال قرضی نانی به تیم ایتالیایی با این شرط که انتقال تا پایان فصل جاری نهایی شود ارائه کرده است.


اینتر به دنبال خرید هرنانس و انتقال قرضی نانی
والتر ماتزاری ، سرمربی نرآتزوری ها در پی تقویت خط میانی تیمش برای ادامه فصل است و برای این مورد هافبک 27 ساله شیاطین سرخ را مد نظر دارد.
این ملی پوش پرتغالی از زمان روی کار آمدن دیوید مویس تنها در 5 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته و به نظر می رسد مویس اعتقاد چندانی به سبک بازی او ندارد.
نانی تابستان گدشته ، قرار داد تازه ای را با باشگاه منچستر به ثبت رساند که تا سال 2018 اعتبار دارد اما باشگاه منچستر آماده است در صورت فراهم شدن شرایط اجازه خروج نانی را از باشگاه رابدهد هر چند که باشگاه ترجیح می دهد انتقال او دائمی باشد تا قرضی.
نانی اخیرا مورد توجه باشگاه یوونتوس نیز قرا گرفته بود اما تورینی ها حاضر به پرداخت دستمزد هفته ای 96 هزار یورویی برای نانی در هر هفته نشدند و از خرید او منصرف شدند.
در این بین باشگاه اینتر همچنین، هرنانس هافبک جوان باشگاه لاتزیو را مد نظر دارد. اریک توهیر ، رئیس باشگاه اینتر معتقدست با توجه به جدایی والتر ساموئل و استبان کامبیاسو در پایان فصل از این باشگاه ، هرنانس می تواند لیدر جدید خط هافبک تیم باشد و مشتاق است او را در زمستان به اینتر بیاورد.
باشگاه اینتر حاضر است مبلغ 13 میلیون یورو به اضافه امبایه را برای خرید هافبک برزیلی بپردازد.

دیدگاه‌ها