کد خبر : 1026189 | 05 آبان 1392 ساعت 17:47 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوروزی:روند مصدومان استقلال ادامه دار است

معاون پزشکی باشگاه استقلال می‌گوید با روند فعلی مصدومیت سنگین در انتظار ملی‌پوشان تیمش است.

نوروزی:روند مصدومان استقلال ادامه دار است
به نقل از سایت باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی در خصوص آخرین وضعیت هاشم بیگ‌زاده اظهار داشت: با توجه به مشکلات بدنی بازیکنان پیش‌بینی این روزها برای ما کار سختی نبود و چنانچه که قبلا هم گفته‌ام با این مشکل بدنی که در حال‌حاضر متوجه بازیکنان استقلال است در آینده هم مشکلاتی از این قبیل خواهیم داشت و تا زمانی که وضعیت بدنی بازیکنان همین‌گونه باشد این روند مصدومیت‌ها ادامه خواهند داشت.
وی ادامه داد: هاشم بیگ‌زاده در دقایق پایانی بازی مقابل فولاد دچار آسیب‌دیدگی شد که پس از گرفتن MRI از پای او متوجه شدیم که وی از ناحیه همسترینگ دو سانت خونریزی دارد و به همین جهت او روزی دو نوبت فیزیوتراپی می‌کند.
معاون پزشکی باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی‌ها در یک بازه زمانی فشرده در حال برگزاری است و هدف‌ هم اتمام سریع لیگ چهاردهم است از سازمان لیگ درخواست داریم تا برای سالم نگه داشتن ملی‌پوشان هم که شده از برگزاری هرچند روز یکبار و متوالی دیدارها پرهیز کند. با این شرایط می‌توان گفت که اگر روند بازی‌ها به همین منوال باشد متاسفانه شاهد آسیب جدی به تمامی بازیکنان علی‌الخصوص ملی‌پوشان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها