کد خبر : 1024609 | 17 مهر 1392 ساعت 12:36 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: برای آشتی مایلی کهن و دایی برنامه داریم

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: در صورتی که مشکل ابومسلم تا شنبه حل نشود، از حضور این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ دسته یک به طور حتما جلوگیری می‌کنیم.

تاج: برای آشتی مایلی کهن و دایی برنامه داریم
مهدی تاج در حاشیه مراسم تجلیل از "مردان قانونمند فوتبال ایران"، اظهار کرد: به نظر من امشب مراسم بسیار عالی را شاهد بودیم و از باشگاه هنرمندان ورزشی ، تشکر می‌کنم. سازمان لیگ هم کمک زیادی در این باره داشت و از حاضران برای حضور در این مراسم دعوت کرد. ای کاش 10 تا اتفاق دیگر مانند این در سال تکرار می‌شد تا اهالی فوتبال دور هم جمع شوند و دل‌هایشان به یکدیگر نزدیک شود. از یاریار مدیریت باشگاه هنرمندان به صورت ویژه تشکر می‌کنم.
رییس سازمان لیگ برتر درباره مشکلات پیش آمده میان دایی و مایلی کهن، اظهار کرد: به نظر من همه باید نشان دهیم که با هم هستیم و کدورت‌ها را کنار بگذاریم. این دو نیز باید با هم آشتی کنند، زیرا در این صورت بسیار زیباتر خواهد بود. البته برنامه‌های برای آشتی مایلی کهن و دایی در دست داریم که فعلا زود است و درباره آن صحبت نمی‌کنم،‌ ولی امیدوارم اهالی فوتبال با سعه صدر در قبال یکدیگر عمل کنند.
وی درباره مشکلات مالکیت تیم ابومسلم، نیز گفت: مشکل این تیم باید توسط مسئولان استانی حل و فصل شود و امیدوارم که خرد جمعی در مشهد وجود داشته باشد و دور هم جمع شوند تا مشکلات این تیم را به صورت ریشه ای حل کنند. اگر مشکلات این تیم تا شنبه حل نشود، دیگر نمی‌شود کاری کرد و هیچ راهی برای آنان متصور نیست و از حضور تیم ابومسلم پس از هفته‌ چهارم لیگ دسته یک کشور که شنبه انجام می‌شود جلوگیری به عمل می‌آوریم.

دیدگاه‌ها