کد خبر : 1023683 | 08 مهر 1392 ساعت 10:00 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی: شاید جشن ملی را داشته باشیم

سرمربی تیم استقلال گفت: من به صراحت می گویم از جامعه فوتبال جز مردم هیچ توقعی ندارم.

 قلعه‌نویی: شاید جشن ملی را داشته باشیم
امیر قلعه نوعی در گفت و گو با رادیو ورزش درباره شرایط آبی پوشان عنوان کرد:من ابتدا باید از برنامه ریزی لیگ قهرمانان آسیا انتقاد داشته باشم.متاسفانه تقویم اف سی سئول با لیگ های شرق آسیا تطابق دارد و این برای ما مشکل ساز می شود.
به گزارش اوج، وی ادامه داد:الان روزهای پایانی لیگ کره است و اف سی سئول از اول با همین تیم بازی کرده است.ما مراحل مقدماتی را با یک تیم بازی کردیم والان برخی بازیکنان ما رفته اند و برخی جدید هستند.بعد مسافت هم برای بازیکن ایرانی وجود دارد و ما در شرایطی که روز دهم که در سفر بودیم بچه ها واقعا بریده بودند.گفتند که خسته ایم و من هم گفتم قبول دارم و همه با هم به بیرون رفتیم.
سرمربی استقلال درباره وضعیت این تیم در آستانه بازی برگشت مقابل اف سی سئول گفت:من در بحث روحی کار کردم.وقتی تیمی می بازد تحت فشار قرار می گیرد.
وی ادامه داد:برای بازی برگشت ، بازگشت حیدری خیلی به ما کمک می کند.در بازی رفت جناح چپ مان خیلی فعال بود و امیدوارم در بازی برگشت جناح راست مان هم فعال باشد.
سرمربی استقلال افزود:در مسابقه رفت تنها چیزی که بین دو نیمه گفتم این بود که نیمه دوم گل نخورید.بالاخره از بازیکنان ملی پوشی مثل:نکونام،امیر حسین صادقی،تیموریان،بیگ زاده انتظار داریم.ما نباید اینطوری گل بخوریم.گل دوم سئول این دفاع ما زده به سر آن دفاع ما و توپ گل شده است.با این وجود من به بازی برگشت امیدوارم و معتقدم تیم اف سی سئول در دفاع آسیب پذیر است.
وی درباره اینکه چه انتظاری از جامعه فوتبال دارد گفت:انتظار من از مردم است.شخص کفاشیان را کنار بگذاریم که زحمت کشیده است و در تیم های ملی نتایج خوبی گرفته است ولی از بقیه فدراسیون انتظاری ندارم.
سرمربی استقلال گفت:گزارشگر بازی می گوید چرا کره ای ها کاری نمی کنند.یعنی ناراحت است که استقلال با نظم خوب کار می کند. شاهدش موجود است و فیلم مسابقه هست. در برنامه 90 برد استقلال را آخر نشان می دهند. بعد می گویند اف سی سئول پس از الاهلی بازی می کند.کد هم می دهند کد غلط می دهند. کدام عقل سلیمی این را می پذیرد؟ به خاطر کدام مساله من را محروم کرده اند. من به صراحت می گویم از جامعه فوتبال جز مردم هیچ توقعی ندارم. همه از رو بسته اند.
وی ادامه داد: خیلی جالب است، بهروان گفته بروید خوب بدنسازی کنید. آقای بهروان، از روزی که بازی ایران کره تمام شد چه زمانی داشتیم که با این همه ملی پوشمان بدنسازی کنیم. واقعیت این است که جامعه فوتبال دلش نبود که این استقلال با امیر قلعه نوعی بالا برود.
قلعه نوعی افزود: با این وجود مردم ولی نعمت ما هستند. همیشه کمک کرده اند. من مطمئنم چهارشنبه حدود 100 هزار جمعیت می آیند. شاید جشن ملی را چهارشنبه داشته باشیم.ضمن اینکه تا اینجا هم از تک تک بازیکنان،همکاران،هیات مدیره،مدیرعامل،سرپرست،معاونین تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها