کد خبر : 1020974 | 12 شهریور 1392 ساعت 09:45 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مراسم معارفه

گرت بیل: با یک پنی هم به رئال می‌آمدم

گرت‌ بیل در مراسم معارفه خود که با حضور 30 هزار هوادار در ورزشگاه سانتیاگو‌برنابئو برگزار شد شرکت کرد تا به طور رسمی به عنوان بازیکن جدید رئال‌مادرید معرفی شود.

گرت بیل: با یک پنی هم به رئال می‌آمدم
گرت بیل، ستاره ولزی سرانجام با پیوستن به رئال مادرید به یکی از طولانی‌ترین نقل و انتقالات فوتبال که نزدیک به 100 روز به طول انجامید پایان داد.
به گزارش ایسنا ، مرد 86 میلیون پوندی رئال مادرید روز گذشته (یکشنبه) برای اولین بار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور یافت.
فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید در مراسم معارفه گرت بیل خطاب به این بازیکن گفت: تو اکنون در یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هستی. چالش برای تو همیشه در رئال مادرید وجود خواهد داشت. حتی پس از پیروزی اما هیچ وقت شور و شوق هواداران را فراموش نکن. بازیکنان بزرگ زیادی اینجا بازی کرده‌اند و تو اکنون به آنها پیوسته‌ای. گرت بیل ، اینجا ورزشگاه توست. این پیراهن توست. اینجا زمین توست و این‌ها هوادار تو هستند از حالا به بعد اینجا خانه توست. به تیم خوش آمدی.
گرت بیل نیز پس از پیوستن به رئال‌مادرید درباره کریستیانو‌رونالدو گفت: رونالدو بهترین بازیکن جهان است . او یکی از دلایل اصلی حضور من در رئال‌مادرید بود. امیدوارم که بتوانیم در کنار هم به قهرمانی های زیادی دست یابیم. او در رئال مادرید رئیس است.
بیل در پاسخ به این سوال که آیا حضور او می‌تواند به کریستیانو رونالدو کمک کند گفت :‌ او به کمک من نیازی ندارد. او در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است و من ‌می‌خواهم از بازی در کنار او چیزهای زیادی یاد بگیرم. همیشه بازی‌های فوتبال اسپانیا را دنبال می‌کردم و همیشه به رئال‌مادرید حس ویژه‌ای داشتم. می‌دانم که همه بازیکنان رئال‌مادرید در سطح جهانی هستند و من توقع ندارم که خیلی راحت بتوانم به ترکیب رئال‌مادرید برسم.رئال‌مادرید خیلی طبیعی پیشنهاد خود را به باشگاه سابقم ارائه داد. من و فلورنتینو پرس مدت‌ها با یکدیگر صحبت‌کردیم. او اعتماد به نفس زیادی به من داد.
بازیکن ولزی درباره قیمت نجومی خود در پیوستنش به رئال‌مادرید ادامه داد‌: قیمت رئال ‌مادرید هیچ تاثیری در انتقال من به رئال‌مادرید نداست. حتی با یک پنی هم به رئال‌مادرید می‌آمدم . این قیمت نتیجه مذاکره دو باشگاه بود و تنها فشار را روی من زیاد کرده است. دوست دارم که بتوانم با رئال‌مادرید به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسم. می‌خواهم به افتخارات زیادی در رئال‌مادرید برسم.
گرت بیل درباره تاثیر آندره ویاش‌بوآش بر روی بازی خود گفت : او تاثیر خوبی روی بازی من داشت . او سال گذشته کمک زیادی به من کرد و به همین خاطر جدایی از آنها برای من تصمیم سختی بود.

دیدگاه‌ها