کد خبر : 1004088 | 24 اسفند 1391 ساعت 10:35 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

کسب عنوانی دیگر برای کاله مازندران

کاله مازندران قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال شد

تیم بسکتبال کاله مازندران که چندی پیش صعود خود به لیگ برتر بسکتبال را مسجل کرده بود این بار در نبرد بالانشینان لیگ دسته یک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

کاله مازندران قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال شد
تیم بسکتبال کاله مازندران که چندی پیش صعود خود به لیگ برتر بسکتبال را مسجل کرده بود این بار در نبرد بالانشینان لیگ دسته یک عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
رقابت کاله مازندران، نیروی زمینی تهران و تکماش قزوین صدرنشینان گروه‌های سه‌گانه لیگ دسته یک بسکتبال کشور که از سه روز گذشته به میزبانی بابل در سالن ورزشی سردار شهید سجودی دنبال شد با قهرمانی تنها نماینده مازندران به کار خود پایان داد.
به گزارش فارس، تیم بسکتبال کاله مازندران توانست در آخرین دیدار خود در این رقابت‌ها با نتیجه 84 بر 73 پس از نبرد در چهار کوارتر نزدیک و فشرده تیم تکماش قزوین را از پیش رو بردارد و به این مهم دست یابد و در خانه جشن قهرمانی بگیرد.
کاله مازندران پس از پیروزی در دو بازی خود مقابل نیروی زمینی تهران و تکماش قزوین برای دومین سال قهرمان این مسابقات لقب گرفت و به ترتیب تیم‌های نیروی زمینی تهران و تکماش قزوین رتبه‌های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
کاله‌ای‌ها سال گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفتند ولی از قطار صعود به مرحله نیمه‌نهایی جاماندند.
دو سال گذشته نیز تنها نماینده مازندران، در این رقابت‌ها قهرمان شد ولی با نظر کارشناسان و اعضای هیئت مدیره باشگاه ورزشی کاله از تیمداری در لیگ برتر بسکتبال سرباز زد و دوباره در لیگ دسته یک حضور یافت.
امسال نیز حضور این تیم در لیگ برتر بسکتبال کشورمان در هاله‌ای از ابهام است و تیمداری در این رقابت‌های حرفه‌ای کشور دوباره به نظر اعضای هیئت مدیره این باشگاه ورزشی باز می‌گردد.
 لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور امسال در مرحله گروهی با حضور 21 تیم در سه گروه به صورت رفت و برگشت پیگیری شد که کاله مازندران در گروه دوم با تیم‌های مددیار شرق خراسان رضوی، سیمان شاهرود، نیاوران تهران، داماش صدرای گیلان، آرارات تهران و فولاد ماهان نوین اصفهان هم‌گروه بود.

دیدگاه‌ها